Kandidat za njemačkog kancelara Socijaldemokratske partije (SPD) Martin Schulz zaradio je najviše sljedbenika na društvenim medijima zahvaljujući naporima njegove stranke tokom dva dana uoči izbora u Njemačkoj.
Prema procjenama Njemačke novinske agencije objavljenim u petak, ukupno 150.000 korisnika počelo je pratiti Schulza na Facebooku i Twitteru tokom proteklih 30 dana, izvještava Xinhua.
Iako nije lično prisutna na Twitteru, trenutna kancelarka Angela Merkel vodi u ukupnom poretku s oko 2,5 miliona sljedbenika samo na Facebooku, što je znatno više od Schulza koji ukupno na Facebooku i Twitteru ima 986.000 sljedbenika.
Čelnik Slobodne demokratske partije (FDP) Christian Lindner dobio je oko 85.000 novih sljedbenika tokom proteklih 30 dana. Kopredsjedavajuća ljevičarske stranke Die Linke Sahra Wagenknecht dobila je 50.000 novih sljedbenika, a odmah iza nje je Alice Weidel iz populističke Alternative za Njemačku (AfD) s 48.000 novih sljedbenika.
Weidel vodi u smislu interakcije sa svojim sljedbenicima na društvenim medijima, po pitanju lajkova i komentara uz objave na Facebooku i Twitteru.
Prema studiji koju je proveo Univerzitet u Oxfordu, AfD je na Twitteru od 1. do 10. septembra spominjan više od bilo koje druge stranke.
Stranka AfD se spominjala u skoro 30 posto svih objava na Twitteru koje su se ticale izbora, ali od toga su 15 posto automatski generirane objave tzv. botova.
(FENA/Merima Druškić)