11.12.2024. 8:08
0
Njemački kozmetički brend podnio zahtjev za stečaj
FOTO: ilustracija
Nakon više od 200 godina, trgovac kozmetikom podnio je zahtjev za bankrot.

Broj bankrota u Njemačkoj veći je nego što je bio u posljednjih 20 godina. To potvrđuje i čuveni institut Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung Halle (IWH)). Početkom ove godine The Body Shop je podnio zahtjev za stečaj, a sada se na udaru našao tradicionalni kozmetički brend iz Hamburga, piše Fenix magazin.

Distributer parfema Albrecht & Dill podnio je zahtjev za bankrot. Prema izvještaju njemačkih medija, privremeni stečajni upravitelj Jens-Sören Schröder izjavio je da firma više ne može otplaćivati svoje dugove unatoč pozitivnim poslovnim rezultatima. Otprilike 50 radnika sada prima novac u slučaju nesolventnosti od Savezne agencije za zapošljavanje.

Cilj stečaja je stabilizacija poslovanja i pronalazak novog vlasnika. Albrecht & Dill dobro je poznato ime u industriji. U prošlosti je veletrgovac parfemima bio poznat po prodaji Chanel parfema u Njemačkoj. Kasnije je upravljao brendovima kao što su Cartier, Maison Francis Kurkdjian i proizvodima za masovno tržište kao što je parfem Rihanna.

Prema stručnjacima iz industrije, prijava stečaja nije iznenađenje. Godine 2018. osnivačka porofica  Sahling prodala je firmu investicijskom društvu Equity Capital Management (ECM). Kako prenose mediji, kupoprodajnu cijenu od oko 30 miliona eura najvećim je dijelom finansirala sama firma.

Dok je Albrecht & Dill ostvario prodaju od preko 30 miliona eura u 2018. godini, zarada se nastavila smanjivati zbog pandemije i strukturnih problema. Za 2024. godinu očekuje se prodaja od samo 13 miliona eura.

Bankrot nakon više od 200 godina – veće marke već su napustile kozmetički brend
U slučaju parfimerije, upućeni također navode greške u upravljanju i visoke troškove najma. U međuvremenu, stručnjaci iz industrije vjeruju da je malo vjerojatno da će konkurent u potpunosti preuzeti firmu. Albrecht & Dill je već bio ponuđen potencijalnim kupcima prije stečaja.

Vrijednost firme prvenstveno je u robnim markama koje će vjerojatno dobiti novi partneri. Jake marke kao što su Maison Francis Kurkdjian, Lalique i druge već su napustile posrnulog veletrgovca.

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.