Slovenci su posljednjih dana poprilično zgroženi činjenicom da je umjetna inteligencija u ovoj zemlji naveliko počela mijenjati ljude.
Najdalje je u tome zasad otišao Mercator koji je pravu TV voditeljku od krvi i mesa na svom kanalu M Soseska zamijenio digitalnom.
Tamo gledaoce tako dočekuje Ota R. Merc čije je ime anagram od riječi Mercator te gledaoce informiše o svim novostima. Ovaj potez Mercatora izazvao je negodovanje brojnih Slovenaca, između ostaloga i novinarke Miše Margan, piše žurnal 24.
"Gledam film i odjednom se na ekranu pojavi Ota R. Merc, digitalna umjetna voditeljka koja govori neke bla bla poruke bez trunke empatije i emocija. Objesila mi se vilica, i to ne zbog reklame jer se uopšte ne sjećam šta je govorila nego zbog činjenice da nam naš "najdraži susjed" nudi zastrašujući pogled u budućnost. Budućnost u kojoj više nećemo trebati TV voditelje, doktore, učitelje... već će sve to biti ‘umjetno inteligentni ljudi‘. I onda se pitam je li ljudskost još potrebna ovom svijetu", napisala je Margan.
U nastavku su prenijeli i pojašnjenje Mercatora.
"Mi u Mercatoru smo inovatori. Prvi smo uveli TikTok blagajne, među prvima smo ponudili automatske blagajne, a kao inovatori rado iskušavamo nove tehnologije i pristupe. To vrijedi i za upotrebu umjetne inteligencije koju testiramo ili za interpretaciju podataka na temelju kojih možemo donositi bolje poslovne odluke ili je testiramo u drugim područjima, kao što je to komunikacija", kazali su.
Dodali su kako digitalna voditeljka Ota služi za prenošenje klasičnih korporativnih poruka na sedmičnom nivou.
"Budući da se radi o sedmičnom sadržaju, klasična produkcija ovakvog formata bila bi vremenski i troškovno veoma zahtjevna, no u brzoj i agilnoj kreaciji pomaže nam umjetna inteligencija", naveli su u Mercatoru te svoj potez ocijenili hrabrim.
(Erna H.)