29.9.2016. 17:07
0
Ovo su godine kritične za nevjerstvo
Istraživanje britanskog portala za pronalaženje partnera IllicitEncounters.com koji ima više od milion korisnika pokazalo je da su ljudi u određenom periodu života dva puta više skloni nevjeri nego inače.

"Najopasnija" godina za preljubu je 39, što se objašnjava činjenicom da ona mnogima predstavlja prekretnicu u životu, neki ulaze u krizu srednjih godina, proživljavaju drugu mladost ili traže nova uzbuđenja. 

Takođe, istraživanje je pokazalo da su ljudi skloniji prevari u posljednjoj godini decenije (19, 29, 39, 49, 59...). Poslije "prelomne" 39. godine, najnevjerniji su 49-godišnjaci, pa oni koji su napunili 29. 

"Zaključili smo da mnogi varaju kako bi pridobili partnerovu pažnju, posebno ako je on opterećen poslom i karijerom ili ne dobijaju od njega dovoljno ljubavi i nježnosti. Ne plaše se ni da će biti uhvaćeni u preljubi jer smatraju da time poručuju voljenoj osobi da bi trebalo da im posveti više pažnje, ako ih voli. Takođe, česta je i osvetnička preljuba, vraćanje istom mjerom", kažu predstavnici portala, prenose Večernje novosti.

Ova stranica je objavila pet najčešćih razloga nevjere, na prvom mjestu je nedostatak strasti (76 procenata), zatim "prilika koja im se ukazala" (54%), slijedi osjećaj dosade u vezi (46%), obnova kontakta sa starom ljubavi preko društvenih mreža (28%) i želja za promjenom (22%), prenosi CDM. 

(Adna Zukanović-Zilić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.