13.6.2020. 22:40
0
Ako niste nedostižni niste ni privlačni
Igranje uloge “nedostižnog” ili “nedostižne” zaista ima čaroban efekat, jer nas ljudi tada doživljavaju kao seksualno poželjnije, a poenta je da “lov“ djeluje na našu podsvijest i odmah smo daleko zanimljiviji.

Naučnici sa Univerziteta u Ročesteru ispitali su efekte različitih ljubavnih taktika i zaključili su da igranje nedostižne osobe zaista povećava nečiju privlačnost, piše “Mirror”.

– Ljudi koji nam se čine lako dostupnim nisu izazov, u stvari mogu da djeluju pomalo očajno, zbog čega gube na privlačnosti. Oni koji svoj romantični interes ne čine očiglednim već su pomalo misteriozni su daleko privlačniji – kaže koautor studije Gurit Birnbaum.

U studiji su sproveli nekoliko eksperimenata kako bi procijenili efekte igranja ove uloge.

U jednom eksperimentu, učesnici su se dopisivali sa ljudima na čijim je internet profilima pisalo da ih je teško dobiti ili da ih je lako privući.

Rezultati su otkrili da su profile koje je bilo teško dobiti vrednovani i smatrani poželjnijim. Zatim su istraživači analizirali prepiske, posmatrajući da li “nedostižnost” povećava seksualnu poželjnost, kao i želju da se ponovo vidimo ili čujemo sa ljudima koje mi doživljavamo kao takve, prenosi CDM. 

Ponovo se pokazalo da su oni koji su percipirani kao veći izazov automatski i atraktivniji. Sve u svemu, ovo istraživanje sugeriše da je fizička privlačnost samo jedna od komponenti ukupne privlačnosti, a samopouzdanje i ljubavne igre mogu imati još veći efekat na to kako nas potencijalni partneri doživljavaju.



0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.