24.7.2016. 21:43
0
Tri riječi koje biste trebali izbjegavati kada pišete e-mail
Prilikom pisanja e-mailova uglavnom vodimo računa o pravopisu, ali rijetko ili nikad ne razmišljamo o riječima koje ne bismo trebali koristiti. Portal The Muse savjetuje da izbjegavate riječi - ja, izvinite i zapravo.

Zapravo

Kada često koristite ovu riječ pomalo zvučite nadmeno. Prvenstveno, ona se najčešće koristi kada ispravljate nekoga ili pokušavate da objasnite da ste zapravo vi u pravu i da su stvari zapravo ovakve, a ne takve kao što je neko drugi kazao. Umjesto toga koristite riječi: definitivno, vidim, razumijem, ima smisla, razumljivo, odlično zapažanje ali…

Izvinite

Trudite se da ne govorite izvinjenja osim u slučaju kada ste zaista zaslužili da to kažete. Čak i kada ste zaista krivi trudite se da umjesto “Žao mi je” kažete “Izvinjavam se” jer je ovo prvo previše korišteno i polako te jake riječi gube značaj u svakodnevnoj komunikaciji. Naročito kada je reč o poslovnoj komunikaciji naglasite da se izvinjavate što ste previdjeli nešto, a ne da vam je žao što ste nešto upropastili. Na taj način se nećete dodatno ponižavati.

Ja

Nije samo riječ o korištenju riječi JA već o cijelom konceptu fokusiranostu na vašu personu koja je neprestano u centru pažnje. U poslovnoj komunikaciji kada često koristite ja, meni, mi može zvučiti veoma nadmeno, a osoba sa kojom se dopisuje stvoriće utisak da pokušavate da se postavite kao nadređeni. Umjesto ’Pošalji mi finalnu verziju kako bih se uvjerio da je sve u redu’ napišite ’Hajde da svi prođemo finalnu verziju kako bismo bili sigurni da će naš klijent biti zadovoljan’, piše bizlife.rs. 

(Adna Zukanović-Zilić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.