2.2.2017. 13:57
0
Google postao najskuplji svjetski brend i okončao eru dominacije Applea
Kompanija Google postala je najvredniji brend ove godine, čime je nakon šest godina s trona skinuo kompaniju Apple, navodi se u izvještaju nezavisne konsultantske firme Brand Finance.

U izvještaju za 2017. godin "Global 500" je vrijednost Googlea procijenjena na 109,5 milijardi dolara, što je za 24 posto više u odnosu na prošlogodišnju vrijednost od 88,2 milijarde.

Na drugom mjestu se našla komapnija Apple čija vrijednost je u odnosu na prošlu godinu pala za 27 posto i iznosi 107,1 milijardu dolara. Prošle godine je taj brend vrijedio 145,9 milijardi dolara, a padom je izgubio vodeće mjesto na listi svjetskih brendova koje je držao od 2011. godine.

"Jednostavno rečeno, Apple je prekomjerno iskoristio povjerenje klijenata i nije uspio ostvariti značajne dobiti od novih proizvoda poput Apple Watcha. Uz to, ne može reći ni da je donijela inovacije koje su klijenti očekivali", navodi se u izvještaju.

Također se navodi da je Apple izgubio povjerenje kupaca na tržištu i da se sada mora boriti s konkurentima iz Kine poput Huaweija i OnePlusa, a tu je i tradicionalno dobri Samsung iz Južne Koreje.

Procijenjen na 106,4 milijarde dolara, na trećem mjestu najvrednijih brendova svijeta se našla kompanija Amazon. Ta kompanija je ostvarila porast vrijednosti za 53 posto u odnosu na prošlu godinu i približila se najskupljim brendovima Googleu i Appleu.

Vrijednost brendova izračunavana je davanjem ocjena od 0 do 10 kompanijama na bazi njihovog emotivne veze sa kupcima, finasijskog poslovanja, održivosti i uzimajući u obzir trenutne i buduće prihode, kao i druge važne faktore uspješnog poslovanja.


(Anadolu Agency)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.