18.1.2018. 16:10
0
YouTube uvodi nova i striktna pravila
Svaki video koji se objavi na YouTube-u biće pregledan od strane zaposlenih u kompaniji prije nego što reklame i monetizacija videa budu odobreni.
YouTube je odlučio da podigne ljestvicu kada je monetizacija videa u pitanju, pa prije puštanja reklame na snimak njega će morati da odobri tim ljudi, a ne softver.

Video-sajt je naveo da će ljudi ocjenjivati svaki video u programu Google Preferred, koji je program elitnih oglasa namijenjen najuticajnijim stvaraocima. Novi video-snimci postavljeni na Google Preferred kanale biće ručno verifikovani kako bi bili u skladu sa politikom YouTube-a, prenosi CDM.

“Nećemo da poričemo da je 2017. godina bila teška godina, nekoliko problema pogađalo je našu zajednicu i naše partnere u advertajzingu. Želimo da zaštitimo naše korisnike, oglašivače i kreatore čineći YouTube sigurnim mjestom“, napisao je u blogu Pol Muret, potpredsjednik Google-a.

Promjena je već počela kada su oglašivači bojkotovali snimke u vlasništvu Google-a na kojima su djeca bila predmet seksualno neprimjerenih komentara. YouTube je „ubio“ hiljade računa, uklonio preko 150 hiljada snimaka i 625 hiljada komentara seksualnih predatora.

(Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.