14.2.2018. 12:19
0
Facebook može da odredi kojoj društvenoj klasi pripadate
Facebook je pronašao različite načine za utvrđivanje različitih stvari kada su korisnici u pitanju, a uskoro bi to moglo da važi i za društvenu klasu kojoj pripadaju. Riječ je o metodi koja je, kako kažu iz kompanije, prilično sofisticirana, i na kojoj bi mogli da joj pozavide i neki web-sajtovi čija je glavna preokupacija upravo društveni status.
Stručnjaci iz Facebook-a planiraju algoritme vještačke inteligencije, koji bi bili trenirani tako da zaključuju da li neki korisnik pripada radničkoj, srednjoj, ili pak višoj klasi, a na osnovu različitih faktora koji bi uključivali podatke poput toga sa koliko se uređaja određeni korisnik loguje, budući da više pametnih mašina podrazumijeva ili ogromno bogatstvo, ili pak veliki broj rođaka, prijatelja, te komšija čiji se uređaji koriste kada ponestane tema za razgovor.

Drugi faktori, koji su nešto precizniji, uključuju podatke o putovanjima, nivo obrazovanja, te lokaciju na kojoj korisnik provodi najviše vremena.


Još uvijek nije potpuno jasno da li se ovaj metod tek razvija ili je već u upotrebi, ali je jasno na koje načine Facebook u budućnosti planira da grupiše svoje korisnike, a kako bi im prikazivao ciljane marketinške sadržaje, te im omogućio da dođu do onoga što im klasni džep dozvoljava.

Tako će kompanija moći da prati i digitalne otiske svojih korisnika, te na osnovu toga, na primjer, utvrdi da li neko želi i može da putuje, nakon čega će taj korisnik dobijati više reklama koje se odnose na putovanja, te će biti smješten u grupu onih kojima takvi izdaci ne predstavljaju luksuz.

Ako ovaj metod zaživi, Facebook će morati da povede računa da funkcioniše u skladu sa Evropskim zakonom o zaštiti ličnih podatka, te će na osnovu toga korisnici moći da odbiju da budu dio ovog marketinškog plana, a kompanija će morati da obezbjedi dokaze da je do nekih podataka došla na način koji je propisan pomenutim zakonom.

(Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.