1.5.2019. 18:23
1
Facebook će do 2100. imati 1.4 milijardu preminulih korisnika, a do 2070. broj mrtvih bi mogao biti veći od broja živih
Prema najnovijem istraživanju sa univerziteta Oxford, Facebook bi do kraja vijeka, uzmemo li u obzir dosadašnji rast društvene mreže, imati pohranjen vrlo važan dio ljudske historije, prenosi Guardian.

Zanemarimo li činjenicu da se kompanija već godinama prema korisničkim podacima ponaša tako da je već nebrojeno puta završila na sudu, Facebook kao kompanija raspolaže veoma velikom količinom privatnih podataka.

Neki tvrde kako će za nekoliko decenija zanimanje digitalnog pogrebnika postati puno aktuelnije nego danas, stvorivši profesionalce koji za naknadu sakupljaju podatke preminulog i predaju ih njegovoj ili njezinoj rodbini.

Facebook, u drugu ruku, tvrdi da se u slučaju smrti korisnika može poduzeti niz akcija te da su podaci preminule osobe sigurni i spremni za predaju ožalošćenoj rodbini.

Studija navodi da će, čak i ako rast društvene mreže doslovno stane - Facebook do 2100. imati 1.4 milijardu preminulih korisnika, dok bi do 2070. broj mrtvih mogao nadbrojati broj živih.

Studija iz Oxforda navodi niz razloga za promjene načina na koji se Facebook odnosi sa privatnim podacima.

"Facebook treba pozvati historičare, arhiviste, arheologie i etičare kako bi učestvovali u očuvanju sakupljenih podataka koje ostavljamo iza nas", rekao je David Watson, jedan od tvoraca studije te nastavio: "Ovdje ne radimo samo na nečemu što će funkcionisati idućih par godina, već soluciji za brojne decenije koje su tek ispred nas", prenose Nezavisne.



(Amila Alijagić)

Facebook
1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.