14.5.2018. 14:24
0
Koliko često treba mijenjati posao?
Česte promjene posla i firme za koju radite često može da ostavi loš utisak. I mnogi poslodavci kažu da ukoliko neko od kandidata u CV-u ima previše kompanija koje je promijenio, to može da bude nedostatak i pored nesumnjive stručnosti.
To obično može da govori da niste posvećeni, da iz nekog razloga ili vama ne odgovara tim ili timu vi ne odgovarate. Ili još gore, da niste lojalni.

Ipak sve to je pogrešno, otkrivaju istraživači. Takođe promjena posla utiče na visinu vaše plate.

Odnosno, postoji jak argument u prilog čestog mijenjanja poslova. Zaposleni koji ostaju duže od dvije godine u jednoj kompaniji imaju 50 odsto manje plate od onih koji češće mijenjaju radno mjesto.

Recimo, prvi čovjek za talente u Netflixu Patty McCord kaže bi pogotovo mladi ljudi obavezno trebalo da mijenjaju firme na svake tri do četiri godine.

Otkriveno je i da oni koji su spremni da promijene radno mjesto brže uče, efikasniji su i zapravo više lojalni kompanijama.

Zašto je to tako?

Zato što su stalno izvan svoje comfort zone (mirne zone) i spremni su na rizike. Oni znaju da moraju brzo da uče kako bi bili sve bolji i ostavili dobar utisak u novom okruženju. I tako na svake tri godine.

Zbog toga pružaju više nego što su plaćeni i najviše doprinose timovima i kompanijama.

Stručnjaci kažu da česte promjene poslova zapravo više doprinose stabilnosti i sigurnosti od rada u jednoj kompaniji.

Ukoliko ne mijenjate radno mjesto na svake tri godine ne razvijate vještine neophodne za brzo pronalaženje posla i zato nemate stabilnost, zaključuje McCord, piše Inc.

(Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.