6.11.2018. 15:47
0
Samaira ima samo deset godina, a za nju se već otimaju Google i Microsoft
Samaira Mehta ima deset godina, živi u Silicijskoj dolini i privukla je ogromnu pažnju onih koji prate njen razvoj kao programerke.

Ova djevojčica je ujedno i osnivač i izvršna direktorica kompanije CoderBunnyz koja je privukla pažnju brojnih svjetskih medija i onih koji su joj ponudili da održi niz predavanja širom Doline.

A sve je započelo kad je imala samo osam godina i stvorila igru CoderBunnyz koja je namijenjena djeci koja žele da nauče kako da programiraju. Inače, Samaira programira od šeste godine.

Zahvaljujući igri koju je stvorila, Mehte je osvojila drugo mjesto i nagradu u iznosu od 2.500 dolara.

To je privuklo pažnju Cartoon Networka koji je tražio mlade i talentovane djevojčice koje bi nosile titulu prave Powerpuff djevojke (prema popularnom crtanom o malenim super junakinjama), a nakon što se pojavila u jednom njihovom videu, stvari su se počele razvijati u pravom smjeru.

Njena priča se proširila medijima i počela je da prodaje svoju igru preko Amazona.

“Prodali smo 1.000 kutija što je nešto više od 35.000 dolara, a igra je na tržištu tek godinu dana”, kaže ona za Business Insider.

Samaira je osmislila i odličnu kampanju kako bi promovisala igru, a pomogao joj je njen otac Rakeš Mehta koji je i sam inženjer u Intelu.

Ova inteligentna djevojčica tako uz pomoć igre pomaže svojim vršnjacima da nauče programiranje, ali ne namjerava na tome da stane.

Naime, započela je inicijativu “Yes, 1 Billion Kids Can Code” koji omogućava da zainteresovani doniraju igru školama, a pokrenula je i radionice u kojima djeci iz tih škola pomaže da nauče da koriste igru.

Početkom ove školske godine 106 škola već je koristilo ovu igru, ali Mehta se već prebacila na nastavak – igru koja će klincima pomoći da nauče da programiraju uz pomoć vještačke inteligencije.

Igra se zove CoderMindz i djeca kroz igru uče kako da savladaju osnove vještačke inteligencije i kako s vremenom te vještine primijeniti na izradi robota.

Ova je naslov osmislila uz pomoć svog mlađeg brata, šestogodišnjeg Aadita koji je takođe lud za programiranjem, prenosi CDM.

Njene radionice posjetilo je preko 2.000 djece, a neke od radionica održala je u sjedištu Google-a, gdje je upoznala i neke od čelnih ljudi od kojih su joj neki ponudili i posao u Google-u jednom kada završi fakultet. Ipak, Mehta im nije ništa obećala rekavši da želi da bude preduzetnica.

Žele je u Google-u i Microsoftu, a oduševila je i Zackerberga

Google nije jedina kompanija zainteresovana za ovu nevjerovatno nadarenu djevojčicu. Tu je i Microsoft u čijem je sjedištu održala i predavanje.

Samaira je tako upoznala i bivši prvu dame Amerike Michael Obamu, a popričala je i sa Markom Zuckerbergom kojeg je odlučila da izrešeta pitanjima tokom Noći vještica kada je zakucala na njegova vrata.

Dodala je i da je pred Zuckerbergovom kućom bio dug red klinaca koji su bili uvjereni da Mark ima najbolje slatkiše. Samairu ipak nisu zanimali slatkiši.

“Napokon sam ga upoznala. Davao mi je čokolade, a kad mu rekla da sam mlada programerka, on mi je rekao da nastavim da radim to što radim jer mi ide odlično”, govori Samaira.

Nedavno je pokrenula i vlastitu seriju intervjua na svojoj stranici, gdje razgovara s mnogim stručnjacima iz sektora robotike, video igara i edukacije.

Sav svoj novac uložila je u kompaniju, ali već je izabrala humanitarnu organizaciju kojoj namjerava da donira novac jednom kad se obogati.

Radi se o organizaciji PATH koja pomaže beskućnicima, ali i ljudima koji brinu o njima.

Uz sve to pronašla je i vrijeme za klasične dječje stvari pa je tako ovog ljeta imala i vlastiti štand sa limunadom na kojem je zaradila 119 dolara koji je donirala PATH-u. Da ne čekaju predugo dok ona radi na vlastitoj kompaniji.



(Lejla Trle) 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.