29.12.2018. 20:04
0
Ljutite se kada igrate društvene igre? Naučnici otkrivaju koji ste tip osobe
Monopoly je igra stara gotovo 84 godine i već toliko godina izvlači najgore iz ljudi...

Psihoanalitičar Steve McKeown proveo je istraživanje kaže da se u ovoj poznatoj društvenoj igri pojavljuju tri psihološke potrebe: autonomija, kontrola nad vlastitim ponašanjem i odlukama, suosjećanje - potreba da se možemo povezati s drugima te na kraju kompetitivnost, odnosno želja za kontrolom ili utjecajem nad rezultatom igre.

Kaže da oni koji se ljute i frustriraju za vrijeme igranja društvenih igra, zaboravljaju na susjećanje i povezivanje s grupom, te samo žele imati potpunu kontrolu nad svime, a svi znamo jednu takvu osobu...

"Kontrol-frikovi" imaju opsesivnu potrebu za kontroliranjem sebe i ostalih u bilo kojoj situaciji, pa i u ležernom igranju igrica, a u ovoj igri vidi se njihovo pravo lice, kaže znanstvenik.

Psihoanalitičar dodaje da ovakvim ljudima igra sama po sebi uopće nije važna, već samo potreba za pobjedom. Njihova motivacija je samo i isključivo rezultat na kraju, a ne zabava ili druženje. "Kontrol-frik" će se obično posvađati s onom osobom koja vara, jer i takva se uvijek nađe u grupi ljudi, piše Večernji list.

Jonathan Berkowitz iz kompanije Hasbro, za Insider je rekao kako su posljednja istraživanja pokazala da više od pola igrača Monopolyja pokušava varati, pa su u 2018. odlučili lansirati igru koja je napravljena baš za njih - ona u kojoj se varanje potiče, prenosi N1.


(Amila Alijagić)

Igra
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.