29.1.2019. 13:25
0
Richard Branson naručio odijela za putnike u svemir, čiji će let koštati 250.000 dolara i poručio: Ako već idete u svemir, morate izgledati dobro
Američka kompanija koja proizvodi sportsku odjeću, Under Armour, najavila je partnerstvo s Virgin Galacticom za koji bi trebala raditi odijela za turistička putovanja u svemir.

Nosit će ih kapetan kao i više od 700 putnika koji su se prijavili za let za koji ih karta stoji 250 hiljada dolara. 

NASA-ina letjelica uhvatila fotografiju neobične 'plave' dine na crvenom planetu.

Branson svoje buduće svemirske putnike zove astronautima, a u partnerstvu s Under Armour stvara svemirsku modu. Cijela uniforma sastojat će se od jednodijelnog letećeg odijela, te cipela i jakne koji se mogu nositi za vrijeme misije, ali i nakon nje, kao modni izričaj. Piloti će imati posebne uniforme, a njihov dizajn bit će objavljen za nekoliko sedmica. 

Virgin Galactic u vlasništvu Richarda Bransona priprema za ovo ljeto turistička suborbitalna svemirska putovanja, na 50 milja iznad Zemljine površine, sa svojom letjelicom SpaceShipTwo. U decembru je, kako piše Washington Post letjelica obavila prvi testni let na toj ruti. 

"Ako već idete u svemir, morate izgledati dobro, osjećati se dobro i doživjeti iskustvo života", poručio je Branson, prenosi Indikator.ba.

Za Under Armour ta svemirska odijela predstavljaju inovativni izazov zbog materijala i proizvodnih tehnika. 

Svemirska odjeća mora putnicima omogućiti da se osjećaju ugodno dok se suočavaju s pritiskom. Moraju osigurati i slobodu kretanja dok putnici plutaju po kabini, a mora biti i otporno na vatru, ako se dogodi požar, te zadržati toplinu tijela jer je u svemiru hladno. 

Sljedeći testni let Virgin Galactic planira u februaru.



(Lejla Trle) 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.