27.6.2019. 16:14
2
Osam očiglednih znakova da ste na ivici nervnog sloma
Činjenica je da se nervni slom ne dešava iznenada. Stres i anksioznost se akumuliraju tokom vremena, dok ne dođe do okidača, a tada se sve slama. Nervni slom nije medicinska dijagnoza, ali može da dovede do dvije stavke: male krize i velikih problema, kao što su depresija i anksioznost.

Ovo su znaci koji prethode nervnom slomu. Ako ih osjetite, morate da se smirite i potražite pomoć.

1. Nepresatno maštate o nečemu

Svako od nas ima interne mehanizme tolerancije na stres koji nam pomažu da izdržimo razne povrede i periode depresije i anksioznosti. Naše fantazije su dio tog mehanizma. Jedan dio mozga dobija signal da je ova situacija opasna za nas i pomaže nam da pobjegnemo u svijet fantazije.

2. Nemate vremena za odmor

Anksioznost se skuplja u nama kao voda u čaši. Ako je ne ispraznite po nekad, čaša će se preliti. Zbog toga je važno dati sebi oduška, dovojiti vrijeme za odmor i opuštanje. Dovoljno je samo 20 minuta dnevno, tokom kojih možete ili da šetate ili da vježbate duboko disanje. Vaš mozak će prepoznati odmor i pozitivno će uticati na vaše tijelo.

3. Ne možete da se odlučite

Čak ne možete da donesete ni najmanje moguće odluke? Vrijeme je da se zabrinete! Ovo je znak da sumnjate u sebe i svoje sposobnosti.

Ako osjetite ovo, vrijeme je da budete blagi prema sebi. Povjerite se svojim najbližim. Iznenadićete se koliko su ljudi spremni da vam pomognu, ako pomoć zatražite.

4. Udaljili ste se od drugih ljudi

Kada smo umorni i depresivni, prirodna reakcija je da se povlačite u sebe. Međutim, ako na sve gledate crno, to je znak da morate da se okružite pozitivnim ljudima.

5. Ne možete da spavate

Ovo je očigledna reakcija ljudi pod stresom. Tijelo noću pokušava da riješi problem i vi ne možete da se smirite i zaspite. Problemi vam ne daju mira. Rješenje je u jednostavnoj vježbi, šetnji i nečemu što će umoriti vaše tijelo. San će kasnije prirodno doći.

6. Imate napade panike

Ako se anksioznost ne liječi dolazi do napada panike. Kada osoba prvi put osjeti napad panike, dobije ogroman strah od drugog napada panike. Poenta je u tome da u sličnim situacijama duboko dišete, pokušavajući da ustabilite puls.

7. Navučeni ste na alkohol ili slatkiše

Stres mnogi ljudi “liječe” alkoholom ili slatkišima, koji nam privremeno pružaju olakšanje, ali imaju štetne posljedice.

8. Samopoštovanje vam je na nuli

Depresija nas tjera da sebe gledamo u negativnom svijetlu. Ako se osjećate manje vrijednim, ako sebe doživljavate kao nesposobnu osobu, vrijednu prezira, vrijeme je da upitate sebi bliske ljude da vam kažu kako vas oni vide. Nadamo se da će njihovo ohrabrenje pozitivno uticati na vas.

Ne zaboravite: krizne situacije nas tjeraju da riješimo problem. Ako osjetite neki od ovih simptoma, vrijeme je da uradite nešto za sebe. Potražite pomoć na vrijeme!

(Alen Avdić)

2
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.