15.12.2019. 17:22
0
Kraljica Elizabeta traži administratora društvenih mreža, plata 67.000 dolara
Britanska kraljica Elizabeta Druga spremna je da plati do 67.000 dolara godišnje čovjeku koji bi upravljao njenim profilima na društvenim mrežama, a sve u cilju pronalaska, kako je sama rekla, novih načina da se održi njeno prisustvo u javnosti i na svjetskoj sceni.

Kraljevska porodica, koja je odnedavno prisutna i na Linkedinu, naglasila je da taj posao podrazumijeva i animiranje publike širom svijeta, a ne samo u Velikoj Britaniji i zemljama Komonvelta, prenose mediji.

“Uspješan kandidat rukovodio bi malim digitalnim timom stručnjaka, kreirao strategiju sadržaja naših digitalnih kanala i radio s kolegama kako bi kontinuirano poboljšavali naše digitalno prisustvo”, navodi se u saopštenju.

Izabrana osoba mora da obezbijedi, kako se traži, da kraljičini digitalni kanali izazovu interes i privuku publiku, uz očuvanje reputacije i uticaja ove porodice.

Ta osoba bi takođe trebalo da bude iskusna u korištenju različitih platformi za upravljanje sadržajem, društvenih mreža i analitičkih alata, piše CNBC.

Menadžer društvenih mreža imao bi godišnje 33 dana odmora (uključujući praznike), besplatan ručak, obuku i doprinose za penziju.

Navedeno je i to da se godišnja plata kreće između 45.000 i 50.000 funti (oko 67.000 dolara), u zavisnosti od iskustva, prenosi CDM.

(Amila Alijagić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.