19.4.2018. 11:40
0
Anketa pokazala: Uslugama u zdravstvu nije zadovoljno oko 46 posto građana BiH
Na konferenciji "Moje pravo", sinoć u Sarajevu, prezentirani su rezultati istraživanja o efikasnosti sistema rješavanja prigovora i žalbi unutar zdravstvenih ustanova na svim nivoima te o zadovoljstvu pacijenata uslugama u javnim zdravstvenim institucijama s preporukama o unaprjeđenju implementacije Zakona o pravima, obavezama i odgovornosti pacijenata.

- Tokom prošle godine u 30 anketiranih zdravstvenih ustanova pacijenti su uložili ukupno 1.533 žalbe, koje se uglavnom odnose na duge liste čekanja za dijagnostičke preglede, nedostatak kadra specijalista, na dostupnost zdravstvene usluge i kvalitetu usluge, nedostupnost informacijama putem telefona, nepoštivanje zakazanih termina za pregled, na primjenu esencijalne liste lijekova koju donose kantoni - navode iz Udruženja za razvoj društva "Kap".

Anketa na uzorku od 2.008 ispitanika pokazala je da 46 posto građana BiH nije zadovoljno uslugama u javnim zdravstvenim ustanovama.  

Proglašeni su i, po mišljenju građana i pacijenata, najbolji pojedinci i ustanove u zdravstvu u BiH u ovoj godini.

Za najbolju zdravstvenu ustanovu u FBiH, po mišljenju anketiranih građana, proglašena je Opća bolnica "Prim dr. Abdulah Nakaš" iz Sarajeva, a najbolji zdravstveni radnik je direktor te zdravstvene ustanove hirurg prof. dr. Zlatko Kravić.

Po mišljenju građana, priznanje za najbolju zdravstvenu ustanovu u Republici Srpskoj (drugi put zaredom) pripalo je Univerzitetskom kliničkom centru Banja Luka, a priznanje za najboljeg doktora na području RS pripalo je doktoru porodične medicine Doma zdravlja Trebinje internisti Milanu Projeviću.

Priznanje počasni zdravstveni radnik 2018. dobio je hirurg bolnice u Zvorniku Zoran Komljenović, za građansku hrabrost i očuvanje profesije jer se javno usprotivio utjecaju politike na zdravstvo.

Konferenciji su prisustvovali predstavnici Svjetske zdravstvene organizacije, izvršne i zakonodavne vlasti u BiH, zdravstveni radnici, udruženja pacijenata.

Cilj kampanje je informiranje pacijenata i ostalih građana o njihovim zakonskim pravima, obavezama i odgovornostima koje imaju tokom boravka u zdravstvenim ustanovama da bi se dao doprinos podizanju svijesti i poboljšanju kvaliteta usluga u zdravstvenim institucijama u BiH.

Konferencija "Moje pravo" i izbor najboljih u zdravstvu održana je na Evropski dan prava pacijenata (18. april), a organizator je Udruženje za razvoj društva "Kap" uz podršku Udruženja ICVA, Fonda otvoreno društvo, Roche, Zavoda za javno zdravstvo FBiH, Bayer, Contour D i Telefunkena.

(Fena / Haris Ahbabović)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.