30.10.2018. 15:24
0
Kampanja Avona u borbi protiv raka dojke: Uzmi minutu za sebe i obavi samopregled
Oktobar je poznat kao mjesec borbe protiv raka dojke.

Tokom mjeseca oktobra poznatog kao mjesec borbe protiv raka dojke kompanija Avon je pokrenula interesantnu kampanju za dizanje svijesti o bitnosti samopregleda i pregleda dojki pod nazivom „Minuta za sebe“.

Kampanji u kojoj se privlačna snaga clickbait naslova iskoristila u plemenite svrhe, pridružile su se Ana Bavrka, Aida Bukva i Emela Burdžević. Kratki clickbait naslovi iskorišteni su za članke u medijima kako bi se privukla pažnja, a klik na video unutar članka otkrio je nešto potpuno drugačije - poruku koju je svaka od žena ispričala na svoj način. A poruka je jednostavna: uzmi minutu za sebe i obavi samopregled!

Kako je kampanja izgledala?

Aida Bukva se posvađala u javnosti?

Video možete pogledati OVDJE.

Ostale video poruke iz kampanje Minuta za sebe možete pogledati na YouTube kanalu Avon BosnaiHercegovina.

O kampanji

Budi zdrava je krovni projekt koji kompanija Avon i udruženje Novi pogled provode već niz godina, a koji podupire aktivno uključivanje u borbu protiv raka dojke. I ovogodišnja kampanja dio je istog projekta, u sklopu koje je Avon udruženju Novi pogled donirao 25.000 KM za daljnju borbu protiv ove opake bolesti koje će biti usmjerene u edukacije mlađe populacije kako bi se na vrijeme educiralo što više mladih ljudi koji će svoje novostečeno znanje moći uvijek da koriste.

Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmi minutu za sebe i pregledaj svoje grudi!

„Kako bi se podigla svijest o bolesti koja pogađa velik broj žena,ali i kako bi se ohrabrilo i potaklo žene na (samo)preglede, potrebno je glasno pričati,pokrenuti što veći broj ljudi i širiti informacije da se naglasi važnost prevencije,mogućnost ranog otkrivanja i odlazaka na redovite preglede i da se svi zajedno podsjetimo kako je potrebno na vrijeme početi brinuti o svom zdravlju“, podsjetila je Maja Memić predsjednica udruženja Novi pogled iz Mostara.

''Ponosni smo što je i ova kao i naše predhodne kampanje imala velikog odjeka. Bitno je dići svijest o ovoj bolesti i potaknuti sve ljude oko sebe da se uključe. Svakome je lako izgubiti minutu na nebitne stvari, ali što ne bismo tu minutu posvetili sebi, svom zdravlju a samim tim i svojoj sreći. Bitnost samopregleda je velika jer kreće od nas. Mi smo ti koji možemo mijenjati svijest. Svaki mjesec posvetiti sebi i svojim grudima vrijeme koje nam može pomoći u ranom otkrivanju karcinoma dojke“, istakla je Danijela Šantić direktor društva Avon Cosmetics BiH d.o.o.

''Mlada populacija veliki dio svoj slobodnog vremena provodi online i zato je bitno da se na njih utiče upravo na taj način, putem platformi na kojima provode najviše vremena. Preko 100.000 pregleda videa koje smo kreirali s našim abasadoricama kampanje govori o tome da je clickbait u ovom slučaju zaista poslužio na najbolji mogući način, kako bismo osvijestili što veći broj ljudi“, kazala je Šejla Korjenić PR specialist Avon Bosna i Hercegovina.

Vjerujemo da ćemo zahvaljujući donaciji koja nam je danas uručena zaista učiniti mnogo toga kako bi naša poruku o bitnosti samopregleda i pregleda dojki dosegla što veći broj mladih. Zahvaljujemo Avonu na dugogodišnjoj podršci i globalnom zagovaranju dobrobiti žena.“ za kraj je dodala Maja Memić predsjednica udruženja Novi pogled Mostar.

Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmite minutu za sebe i pregledajte svoje grudi!

Više o načinu vršenja samopregleda kao i ostale informacije potražite na www.budizdrava.com

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.