18.1.2022. 17:05
Kako su sarajevski poduzetnici željeli državi donirati COVID call centar i zašto je ta ideja propala?
Svjesni opasnosti koja prijeti cijelom društvu, grupa sarajevskih poduzetnika u februaru prošle godine odlučila se organizirati i donirati društvu, narodu i zdravstvenom sistemu KS cijeli jedan COVID pozivni centar. Nažalost, taj COVID pozivni centar nikada nije uspostavljen. Zašto se to nije desilo i kakve su posljedice toga, razgovarali smo sa Azrom Atagić Ćatović, poduzetnicom iz Sarajeva, koja je bila jedan od inicijatora osnivanja COVID call centra.

Posljednjih dana ponovo raste broj zaraženih od koronavirusa i zdravstveni sistem u našoj zemlji, posebno u Kantonu Sarajevu, pokazuje svoje stare boljke. Tu je prije rak rana sarajevskog zdravstva, takozvani put pacijenta, famozni "scenario" kada pacijent osjeti prve simptome preko trenutka kada pacijent prvi put bude primljen kod svog ljekara, do trenutka kada pacijent bude izliječen i napusti zdravtstveni sistem.


Obzirom da je COVID bolest koja se izuzetno brzo širi i da obolijeva veliki broj građana, mnogo je onih koji žele doći do ljekara i saznati svoje zdravstveno stanje. Uzimaju telefon, tipkaju broj svoje lokalne ambulante i tu nastaje problem. Ili se na telefon niko ne javlja ili su dobivene informacije zbunjujuće, što pacijenta tjera u očaj. Sve može imati i fatalne posljedice, ako pacijent bude prepušten sam sebi i na vrijeme ne dobije traženu njegu. 


Svjesni opasnosti koja prijeti cijelom društvu, grupa sarajevskih poduzetnika u februaru prošle godine odlučila se organizirati i donirati društvu, narodu  i zdravstvenom sistemu KS cijeli jedan COVID pozivni centar. Društveni benefiti ovog projekta bili bi višestruki. Ne samo da bi građani lakše došli do spasonosne zdravstvene usluge, nekoliko desetina mladih ljudi dobilo bi radno iskustvom, a vlasti bi konačno mogle uvjeriti građane da im je stalo do njih i da veliki novac koja se za zdravstvo izdvaja iz novčanika poreznih obveznika ide u pravo vrijeme i na pravo mjesto.


Nažalost, taj COVID pozivni centar nikada nije uspostavljen. Zašto se to nije desilo i kakve su posljedice toga, razgovarali smo sa Azrom Atagić Ćatović, poduzetnicom iz Sarajeva, koja je bila jedan od inicijatora osnivanja COVID call centra. 


Novinar: Kenan Bešlija 

 

 
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

SOURCE PRIČE
Source.ba-sva prava pridržana