7.10.2021. 12:35
Dodik odgovorio Severini: Ona ima negativan odnos prema našem patrijarhu. Da je mene neko pitao - ne bih je zvao
Hrvatska pjevačica Severina neće biti jedna od voditeljica na Una TV koja uskoro počinje sa emitiranjem programa jer, kako je kazala, ne želi učestvovati u programu koji ima veze sa porodicom Dodik jer je riječ o osobi koja negira genocid u Srebrenici.

"Činjenica je da sam dugo pregovarala, imali smo vrlo ugodne radne sastanke i zaista smo dogovorili da ćemo raditi, čak smo krenuli sa okupljanjem ekipe. Međutim, onda se u medijima pojavila informacija da je riječ o 'Dodikovoj televiziji', pa se odjednom samo moje ime počelo pojavljivati uz njegovo. Na kraju se ispostavilo da je zaista riječ o partnerstvu sa porodicom Dodik. Ne želim učestvovati u projektu koji ima veze s osobom koja vrijeđa žene na najgori način i koji ne priznaje da je u Srebrenici počinjen genocid", kazala je Severina za Večernji list.

Odgovor Dodika

Član Predsjedništva Bosne i Hercegovine i lider SNSD-a Milorad Dodik prokomentirao je izjavu pjevačice Sverine Vučković da “ne želi da sarađuje sa Dodikovom televizijom”.

Naime, on je gostujući na televiziji “Pink” kazao nema ništa ni s kakvom televizijom i da nikada ne bi dozvolio, da je neko njega pitao, da ona uđe u bilo kakav angažman.

“Ona ima tako negativan odnos prema našem patrijarhu da ja, apsolutno, ne bih prešao preko toga, ali ja nisam na to uticao. To su uradili ljudi koji formiraju novu televiziju. To je ono, ako niste spomenuli Dodika, onda niste na naslovnoj strani, kao što to rade neki političari. Nemam namjeru da kažem bilo šta loše, ali da je mene netko pitao – ne bih je zvao”, rekao je Dodik.

Hrvatska pjevačica na udaru srbijanskih tabloida zbog odbijanja "Dodikove televizije"

Nakon što je objavila da ne želi imati svoj show na UNA TV, mediju za koji se tvrdi da je u vlasništvu nekih od članova porodice Milorada Dodika, pjevačica Severina Vučković našla se na udaru tabloida pod kontrolom predsjednika Srbije Aleksandra Vučića.

Naslovnica Informera

Naslovnica Kurira

Naslovnica Objektiva

Projekat "Una"

Una, novi multimedijski servis u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj, ove jeseni započinje emitovanje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 miliona gledalaca i korisnika digitalnih usluga, objavili su iz ove kuće.

Kažu i kako ovaj novi medijski projekt na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i cijeloj porodici.

"Brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvarat će raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekt se zasniva na najsavremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizovano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korištenje state-of-the-art rješenja kao što su kamere s automatskim čuvanjem podataka na cloudu, interaktivne aplikacije i najsavremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontrolisanim i robotizovanim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stepenu implementacije virtuelne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima, koji će se ostvarivati iz 4 virtuelna studija koji će biti najveći na području cijele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizovani, a inovativnom primjenom najsavremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizuelne standarde", kažu oni.

U zabavnom programu muzičke i kulinarske emisije, kvizovi i sopstveni originalni reality show donosit će pregršt emocija, a nekoliko regionalnih mega zvijezda vodit će, svaka svoj i sasvim različit, late night talk show, dodali su.

"Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika će kroz informativni program Une dobiti najtačniju informaciju o aktuelnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije s televizijskim sadržajem. Brand Una inspirisan je prekrasnom rijekom Unom, koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obilježavaju ovu regiju, Una želi svojoj publici pružiti najbolji i najkvalitetniji sadržaj", navode.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijalizovan za finansiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić, koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.

Vodeći saradnik i partner u razradi koncepta Une je Miloš Ratković, jedan od najuspješnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj, koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac s dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regionu Fox TV.

Direktor produkcije je Krešo Marić, koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim poduhvatima sticao na HRT-u, preko Nove, RTL-a, N1 i u mnogim nezavisnim projektima. Direktorica programa Viktorija Jeftić uspješno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regiji: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspješno upravljao projektima višemilionske vrijednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regije: Direct Media i Publicis Media.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS-u, Prvoj televiziji i B92.

"Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, veseli se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledaocima i korisnicima digitalnih usluga", kažu oni na kraju.

Još prije mjesec procurila je informacija kako je Una TV u suvlasništvu Igora Dodika, sina člana Predsjedništva BiH Milorada Dodika, te je zbog toga u javnosti dobila nadimak "Dodikova televizija".

(Ajdin Balićevac)

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

SHOWMAGAZINE
Source.ba-sva prava pridržana