21.9.2022. 9:06
15
Vrijedi li 'Dubioza kolektiv' 350.000 maraka: Više volim 'Dubiozu' nego Dinu Merlina, a o Čoliću i nekim 'Joksimovićima', neću ni da govorim, to je smiješno!
Jedan od najpoznatijih bendova sa ovih prostora svakako je Dubiozu kolektiv.

Informacija da će se za organizaciju dočeka Nove godine u Sarajevu, izdvojiti nevjerovatnih 350.000 KM, u namanju ruku, šokirala je građane glavnog grada BiH.

U vremenu neimaštine, divljanja cijena i najave teške zime, sarajevskoj javnosti, sudeći prema komentarima, zvuči nevjerovatno da se tolika cifra izdvaja za organizaciju najluđe noći.

Ipak, Ekonomski institut Sarajevo uradio je Analizu opravdanosti ulaganja budžetskih sredstava u organizaciju javnog dočeka Nove godine u kojem se iznosi podatak da je procijenjeni budžet 504.918,62 KM.

"Ovaj iznos, iako značajan, ne opterećava u potpunosti Grad Sarajevo kao instituciju, jer se vidi iz ranijih analiza da su u organizaciji svečanosti uvijek učestvovale i općine na području Kantona Sarajevo, sam Kanton Sarajevo te Turistička Zajednica Kantona Sarajevo", tvrde autorice studije Maja Arslanagić-Kalajdžić i Melika Husić-Mehmedović.

Naglašavaju da čak i kad bi cijeli iznos podnio isključivo Grad Sarajevo, s obzirom na to da je odobreni budžet za 2022. godinu na nivou Grada 21.280.673,00 KM iznos koji je predviđen za Novu godinu čini 2,3 posto budžeta.

"Svakako, potrebno je voditi računa o planiranim i realiziranim budžetskim stavkama u toku godine, ali i planirati egzaktno ovaj događaj i iznos koji je potrebno izdvojiti za njega u narednim periodima", navodi se u analizi.

Jedan od članova grupe Dubioza Kolektiv Brano Jakubović imao je zanimljivu izjavu u jednom intervju koji je uradio ove godine.

Kazao je da je za njega najveća prednost što ga u tramvaju revizori prepoznaju i znajući da da je slavan, zažmire na jedno oko kad nema kartu, te da je najveća mana njegove slave što se još uvijek vozi tramvajem, pogotovo sada, dok u periodu kada renoviraju prugu, slava mu se svela na bicikl i romobil.

Poklušli smo kontaktirati Jakubovića, ali nije odgovarao na naše pozive. Na kraju smo kontaktirali direktora JP Sarajevo, Bakira Hadžiomerovića.

"I ja sam  tu informaciju vidio jučer, ne znam šta bih rekao. Nisam čovjek koji se bavi analizama i ne znam šta se u cijenu sve uključuje.  Isto tako, ne znam zašto se u te priče postavlja Dubioza kolektiv, to je svjetski bend, zbog čega se to sada problematizira, da li je to zbog njihovih tekstova možda, u to neću da ulazim.

Nemojte zaboraviti da je Dubioza najveći izvozni brend sto se muzike tiče. Mi možemo pričati o ukusima, da li neko više voli Dinu Merlina ili Dubiozu, o ovim ostalim, nekim 'Joksimovićima' neću ni da govorim, to mi je smiješno. To je najaktivniji i najatraktivniji evropski bend sigurno, ljudi sviraju od Čilea do Australije. Moram istaći da JP Sarajevo nije ni na koji način učestvovalo u ovoj organizaciji nasutapa, mi smo posebna firma, mi smo Javno preduzeće. Bojim se da se i ova priča oko njihovog nastupa neka predizborna priča, ne mogu to drugačije shvatiti.

Drago mi je da Dubioza nastupa u Sarajevu, jer će privući veliki broj pojsetilaca iz regiona i šire, imaju publiku po cijelom svijetu. Ja njih preferiram i slušam više od Dine Merlina, a pogotovo od Čolića i Joksimovića. Problematično je bilo kada je Joksimović svirao u Sarajevu, po čemu je on atraktivan bio. Od svih izvođača, ovaj izbor je meni pun pogodak, ne govorimo od parama, već o muzičkom ukusu",
zaključio je Bakir Hadžiomerović.

 

(Admir O.)

15
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2022, Source d.o.o.