27.11.2022. 11:27
0
Mercedes-Benz 190 slavi 40. rođendan
Šik, siguran i sportski – imajući na umu ove zahtjeve, Mercedes-Benz je proširio svoju ponudu modela 8. decembra 1982. kako bi uključio novu, kompaktniju seriju modela, ipak nešto povoljniju.

Mercedes-Benz 190 i 190 E serije W 201 su postavili nove standarde u segmentu tržišta. Danas, čak i nakon četiri decenije, dizajn kompaktne limuzine izgleda moderno, a predstavljena tehnologija čini temelje.

Početni model marke, od milja nazvan “Baby-Benz”, još uvijek je dio ulične scene kao popularan, udoban i pouzdan klasik. Nakon početka s dva tipa benzinskih motora, asortiman motora se neprestano proširivao.

Već 1983. se pojavljuje dizelska varijanta, 190 D. Sportski “šesnaestoventilski” 190 E 2.3-16 i njegovi nasljednici su bili uspješni u prodaji i motosportu od 1984. nadalje. Posebno u njemačkom šampionatu touring automobila (DTM) osvajaju trke i titule.

Modeli 190 i 190 E imaju četvorocilindrični M 102 motor od 1997 cc. Motor se u modifikovanom obliku koristi u Mercedes-Benzu 200 iz serije modela 123 od 1980. godine. Kako bi jasno pozicionirao kompaktnu klasu, marka bira manji broj 190 za nove modele.

Kada Mercedes-Benz predstavlja nasljednika serije modela 202 u maju 1993., dobio je ime koje odgovara novoj, sada već dobro poznatoj nomenklaturi – C-klasa.

Uspjeh Mercedes-Benza u ispunjavanju ovih zahtjeva postaje jasan kada je predstavljen dilerima i njegovim ugovornim partnerima 8. decembra 1982. kompaktna limuzina kojom se lako rukuje donosi užitak u vožnji, položaj sjedenja vozača i suvozača jednako je dobar kao i u većim Mercedes-Benz vozilima, a držanje puta, udobnost vožnje, kvalitet, pouzdanost i trajnost ne opadaju.

O realizaciji projekta je odlučeno 19. oktobra 1978. U to vrijeme upravni odbor kompanije odlučuje da će 190 biti manji, lakši i ekonomičniji od popularne serije 123 srednje klase.

Za razliku od tog modela, navedene su sljedeće dimenzije: ukupna dužina 4420 milimetara, širina 1678 milimetara, visina 1383 milimetra.

W 201 je krenuo u serijsku proizvodnju u Sindelfingenu prije nego što je počela proizvodnja i u fabrici Mercedes-Benz u Bremenu, koja je nastala iz fabrike Borgward 1978.

Na tom mjestu, Nordwerk Im Holter Feld je izgrađen posebno za seriju modela 201, koja se u to vreme smatra najsavremenijim pogonom za proizvodnju vozila na svijetu.

Po prvi put u industriji, na primjer, osovine se postavljaju automatski. Bivši Daimler-Benz AG ulaže oko 1,4 milijarde DM u novu fabriku – najveću pojedinačnu investiciju u istoriji kompanije do tog datuma.

Proizvodnja počinje u septembru 1982. u hali 7 s dijelovima karoserije u bijeloj boji, koji se prethodno isporučuju u fabriku za sklapanje u Sindelfingenu.

Veliki uspjeh kompaktne klase obezbjeđuje kontinuirano proširenje kapaciteta i radnih mjesta u fabrici u Bremenu. Ukupno je oko 1 milion 190-ica napravljeno u gradu na rijeci Weser do avgusta 1993. Do danas, Bremen je vodeća svjetska fabrika za C-klasu, prenosi B 92.


(Admir O.)

Mercedes
0
TECHNOMANIA
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2022, Source d.o.o.