17.8.2021. 12:15
0
Sud BiH - Šarenac dokazao da je Tvrtko Milović nezakonito imenovan za urednika Dokumentarnog programa BHT-a
Sud Bosne i Hercegovine 9. jula ove godine potvrdio je prvostepenu presudu o poništenju konkursa za izbor urednika Dokumentarno savremenog programa BHRT-a – BHT1, u kojoj se navodi da je Tvrtko Milović nezakonito imenovan na poziciju urednika Dokumentarnog programa ovog javnog servisa, prenosi Udruženje BH novinari na svome webu.

Podsjetimo, imenovanje Tvrtka Milovića na poziciju urednika Dokumentarno-savremenog programa BHT1 u martu 2018. godine izazvalo je brojne polemike i negodovanja javnosti. Jedan od kandidata za ovu poziciju bio je i nagrađivani filmski reditelj Srđan Šarenac koji je posredstvom advokata Linije za pomoć novinarima, koja djeluje u okviru Udruženja BH novinari, nakon imenovanja Milovića tužio BHRT.

Sud BiH je u maju 2019. donio odluku kojom je osporeno imenovanje Tvrtka Milovića za urednika Dokumentarno-savremenog programa. Iz presude je vidljivo da je konkurs za izbor urednika bio namješten, odnosno da je BHRT svjesno mijenjala uvjete u odnosu na one propisane Statutom, a kako bi Milović mogao biti izabran na tu poziciju - navodi se u tekstu Udruženja.


Nakon ove presude, BHRT je 08.07.2019. ponovo provela postupak izbora urednika Dokumentarnog programa i na tu poziciju ponovo imenovala Tvrtka Milovića, uz tvrdnju da se ostali kandidati „nisu odazvali na intervju“ i da su dostavili pismeno obavještenje da neće pristupiti intervjuu. Međutim, Srđan Šarenac opet je podnio tužbu protiv BHRT-a, navodeći da ga o ponovnom postupku za izbor urednika niko sa BHRT-a nije obavijestio, te da nije ni dobio poziv za intervju.


„Konstatacija da je obavljen intervju samo sa kandidatom Tvrtkom Milovićem jer ostali kandidati, među kojima je i tužitelj se nisu odazvali na intervju i da su dostavili pismeno obavještenje da neće pristupiti istom su ostali nedokazani. Naime, u toku postupka tužena (BHRT, op.a.) nije dokazala da je tužitelj (Srđan Šarenac, op.a.) pismeno obavijestio tuženu da odustaje od intervjua, pa tvrdnja tužitelja da nije obaviješten o ponovnom provođenju izbora urednika Dokumentarno savremenog programa BHT1 jer nikada nije primio poziv za intervju je sasvim osnovana. Dakle, osim što procedura nije provedena u skladu sa odredbom člana 60. Statuta tuženog, s obzirom da je proveden intervju samo sa predloženim kandidatom, sasvim osnovano se postavlja pitanje kriterija za predlaganje najuspješnijeg kandidata, niti je dato obrazloženje u osporenoj odluci o imenovanju na osnovu čega je Upravni odbor ocijenio Tvrtka Milovića kao najuspješnijeg kandodata“, navodi se u pravosnažnoj presudi Suda BiH, koja je donesena 9. jula ove godine - piše u tekstu Udruženja BH novinari.

Sud je u presudi naložio i da je BHRT obavezan Srđanu Šarencu nadoknaditi troškove parničnog postupka u iznosu od 3.369,60 KM u roku od 15 dana od prijema presude.

Šarenca su u ovom predmetu zastupali advokati Advokatskog društva „Ademović, Nožica i partneri“ iz Sarajeva, koji već godinama uspješno sarađuju sa Linijom za pomoć novinarima Udruženja BH novinari u slučajevima nezakonitih provedbi konkursnih procedura u medijima, radnih sporova i tužbi za klevetu protiv novinara i medija.

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.