24.9.2021. 20:33
0
Završena obuka za influencere: Kako povećati publiku, zaštititi podatke i spriječiti govor mržnje
Trodnevna radionica “Balkans Voices“ namijenjena mladim influencerima, podcasterima i blogerima iz Albanije, BiH, Crne Gore, Kosova, Srbije i Sjeverne Makedonije završena je danas u Sarajevu.

Radionica, koju je organizirao Mediacentar Sarajevo, u sklopu programa koji vodi Canal France International, a uz podršku francuskog Ministarstva Evrope i spoljnih poslova, za cilj je imala punuditi vještine i znanje mladim influencerima koji se bave društveno korisnim temama kako doći do veće publike ali i zaštititi svoje podatke i spriječiti govor mržnje u komentarima.

Prvi dio radionice bio je posvećen razumijevanju trenutnih tržišnih trendova, raznolikosti marketinških stilova i strategija, a učesnici su naučili osnove istraživanja tržišta, upoznavanje publike i konkurenata. 

Za profesora informatičke grupe predmeta Mehdiju Adrovića iz Berana upravo je ovaj dio radionice bio najkorisniji. Mehdija vodi stranicu i profile na društvenim mrežama škole u kojoj radi, pa je tokom radionice došao na nekoliko ideja.  

"Od pomoći će mi najviše biti prvi dio radionice – kako doći do publike. S obzirom na stanje u našoj opštini uvijek imamo problem sa upisom učenika i onda nekako treba doći do njih, plasirati informaciju do roditelja. Naučio sam neke trikove kako mjeriti koja je naša publika, koliko smo interesantni. Već mi neke ideje nailaze da možda napravimo studentski časopis, ili radio, možda čak i podcast u kojem bismo pričali o mogućnostima mladih u Crnoj Gori i regionu“, kazao je Adrović. 


Učesnici su od Zlatka Ganića, eksperta za digitalne medije, imali priliku naučiti više o  potrošačkim navikama koje ukazuju na trenutne i buduće trendove na novim medijskim platformama. Ovaj modul pomaže učesnicima da shvate kako finansirati svoje projekte. Baš to, mnogima je najpotrebije.


Bez obzira da li bili influenceri, blogeri ili podcasteri u plasmanu svojih proizvoda neophodno je voditi računa o vizuelnom identitetu. Mladi su imali priliku o tome učiti od svjetski nagrađivanog fotografa Damira Šagolja, dobitnika Pulizerove i nagrade World Press Photo.


U doba smartphona dovoljno je pritisnuti jednu komandu i fotografija je tu. Za kvalitetan sadržaj ipak treba poznavati neka pravila, a u svom predavanju Šagolj je učesnicima objasnio i koja. 

Program digitalnih medija “Glasovi sa Balkana”, realizuje Canal France International, u saradnji sa Mediacentrom Sarajevo, Albanskim institutom za medije, Institutom za medije Crne Gore, Makedonskim institutom za medije, Novosadskom školom novinarstva i Fondacijom za informacije, medije, dijalog i obrazovanje KosovaLive. Ovo je druga radionica u sklopu projekta „Balkans voices“, a u sklopu programa planirane su još dvije. 


(Amer Mujezinović)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2022, Source d.o.o.