5.1.2022. 18:21
1
Halid Ahmetbegović, direktor Aerodroma Tuzla: Mi smo pravi profesionalci ali nas predstavljaju kao "crnu hroniku", ne znam zašto nas napadaju
Razlog ne znam, ali u medijima smo mi uglavnom mi predstavljeni kao "crna hronika", iako mislim da nam to uopšte ne pripada, jer naši radnici su pravi profesionalci, oni se trude da izađu u susret svakom putniku, svakoj posadi i svakoj aviokompaniji. Zato mi je žao jer sav taj trud neko pomnoži sa nulom i taj trud bude uzaludan. Možda se neko i ne žali, nego mu je iz nekog razloga stalo da nas predstavi u lošem svjetlu - pita se direktor.

Međunarodni aerodrom Tuzla posljednjih je godina postao pravi turistički hit kako u našoj zemlji, tako i u regiji, prije svega zbog jeftinih i pristupačnih letova niskotarifne mađarske aviokompanije Wizz Air koja povezuje Tuzlu i brojne atraktivne destinacije u zapadnoj Evropi. 

Avionski saobraćaj je najbrži i najsigurniji vid putovanja, no ima svoje specifičnosti i poteškoće  koje se mogu pojaviti za putnike. Niti jedan putnik, bilo kada i bilo gdje, ne želi čuti da je njegov let otkazan. To dovodi do velike nervoze, straha i panike, zbog osjećaja izgubljenosti, zbog promijenjenih planova i eventualno većih  troškova. 

Sličnih problema nije pošteđen ni aerodrom u Tuzli. Ovaj aerodrom, ni kriv ni dužan, bio je prisiljen preuzeti neke od letova sa Aerodroma Sarajevo i tu su nastali problemi. Putnici koji su trebali poletjeti iz Sarajeva, pa prebačeni u Tuzlu, na društvenim mrežama iskazivali su svoje nezadovoljstvo organizacijom rada na Aerodromu Tuzla. 

Da li su njihove žalbe opravdane pitali smo Halida Ahmetbegovića, direktora Aerodoma Tuzla. 


- Međunarodni aerodrom Tuzla je imao veći broj preusmjernih letova u posljednjih nekoliko dana, ukupno 22 preusmjerena leta. Što se tiče kašnjenja za Dubai i Istanbul, razlog je pad sistema kojim se dobijaju informacije o putnicima i prtljagu. Kasnija čekanja u avionu koja su navedena  u brojnim medijima kao greške aerodroma ,a  radi se zapravo o nedostatku slotova, odnosno uklapanja u red letenja. Ni pad sistema nije pod kontrolom aerodroma Tuzla, niti je pod našom kontroolom uklapanje u red letenja. Mi smo učinili sve budu opsluženi avioni i putnici. Nije bilo niti jednog odustajanja. Zabilježana su su samo ova kašenjenja, ostali letovi su opsluženi i otpremljeni na vrijeme. Ovu stvari koje se redovno rješavaju na aerodromima, ne radi se o našiim kapacitetima ili lošoj usluzi nego se jednostavno radi, nego se radi o padu sistema koji nije pod našom kontrolom. Neki od velikih kompanija kojima je sistem pao i pritom su putnici na aerodroma i čekaju, govorim o kompanijama iz Evrope , a u Americi je situacija već mnogo teža, tamo su čekanja i otkazivanja letova koja se broje u hiljadama. Ovu su stvari na koje aerodrom ne može uticati. Naš aerodrom je spreman za rad u svi uslovima, pa i u zimskim, kada neki drugi aerodromi nisu u prilici da prime i opsluže avione  - kaže Ahmetbegović  za Source.ba. 


Putnici koii lete iz drugih desetinacija prema međunarodnom Aerodromu Tuzla često se žale na usluge ove kompanija. Žalbe se upućuju prije svega na ljubazost osoblja, higijenu, nedostatatak autobuske konekcije do Tuzle, nedostatak parkinga i još mnogo toga. Direktor tuzlanskog aerodroma odgovara da njegov aerodrom ima drugačije utiske i da sa druge strane dobivaju pohvale. 


- Ako se pojavi neka individulna pritužba ona se, ni u kom slučaju ne smije generalizovati. Mi u posljednje vrijeme dobili brojne pohvale, ne samo od putnika, nego i od aviokompanija. Mi imamo broje mailove zahvale aviokompanija. Što se tiče struke, oni su svjesni da se ovdje radi profesionalno. Što se tiče putnika, na svakom aerodromu postoje pojedinačne pritužbe putnika ili grupa putnika iz određenih razloga. Ali najveće pritužbe, jesu zbog neupućenosti putnika u procedure u nekim državama. To obavezno pravi zastoje i gužve u terminalima, jer ako neko dođe bez uredne dokumentacije, ili ako neko falsifikuje dokumentaciju i pritom u je prtljag otišao u avion, tada se mora se ići na prepoznavanje prtljaga, kada putnici moraju izaći napolje i razdvojiti prtljag. To su procedure koje su propisane i mi ih poštujemo. Na većim aerodromima, te procedure također postoje. Nedavno sam letio za Istanbul, duže sam čekao nego naši putnici tokom proteklih dva ili tri dana, međutim, niko se nije buni, na način kako se to dešava na našem aerodromu. Razlog ne znam, ali u medijima smo mi uglavnom mi predstavljeni kao "crna hronika", iako mislim da nam to  uopšte ne pripada, jer naši  radnici su pravi profesionalci, oni se trude da izađu u susret svakom putniku, svakoj posadi i svakoj aviokompaniji. Zato mi je žao jer sav taj trud neko pomnoži sa nulom i taj trud bude uzaludan. Možda se neko i ne žali, nego mu je iz nekog razloga stalo da nas predstavi u lošem svjetlu - pita se direktor. 

Na društvenim mrežama pojavili su se snimci autobusa u na Aerodrumu Tuzla. Kao i svi aerodromi, i onaj Tuzlanski površinom je veliki, te je potrebno putnike voziti od "stajanke" aviona do aerodromske zgrade. Ipak, tuzlanski aerodrom ima autobuse kakve nema niti jedan aerodrom, bar ne u Evropi. Radi se starijim autobusima koje je nekada koristla američka vojska dok je upravljala ovim kompleksom. Dok su komentari korisnika društvenih mreža kreću između zgražanja i ismijavanja, direktor MAT -a ne vidi ništa loše u upotrebi ovih starijih, ali ispravnih i funkcionalnih autobusa. 

- To su autobusi američkih oružanih snaga. Kompletna američka administracija, škole, Pentagon, svi koriste tu vrstu autobusa, posebno u vojnim institucijama. To su autobusi koju su nama ostali od vojske SAD  -a. U cilju da niko od putnika ne bude napolju, mi smo koristili i te dodatne autobuse, da se putnici što brže prebace sa jednog dijela aerodroma na drugi. Ne vidim zašto je to ismijavanje i nas, obzirom da se ti autobusi koriste i upotrebljivi. To što su oni predmet ismijavanja, ne razumijem zašto? Ako se taj autobus koristi u Pentagonu ne vidim zašto bi bio problem da se taj autobus koristi na aerodromu Tuzla. 


Novinar: Kenan Bešlija

 
1
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.