11.3.2022. 15:08
0
Potpuni haos na ruskoj državnoj televiziji: Gosti kritizirali rat, a omiljeni Putinov novinar divljao!
Ruska televizija Russia 1, inače vjerni prenositelj prokremaljskih vijesti i glavni kanal državne televizije, u jednoj od svojih najpopularnijih emisija morala se izboriti da prekine goste koji su kritizirali rusku invaziju na Ukrajinu, prenio je britanski Telegraph.

Vladimir Solovjov, jedan od najpouzdanijih novinara koji prenosi propagandu Kremlja, morao je neprekidno intervenirati u svojoj televizijskoj emisiji u udarnom terminu kako bi zaustavio njihovu kritiku ruske agresije. Riječ je, podsjetimo, o istom voditelju koji je nedavno u svojoj emisiji “Večer s Vladimirom Solovjovom” vidno bijesan pozivao na red Evropsku uniju jer mu je blokirana imovina na jezeru Garda, gdje navodno ima dvije vile.

Tokom emisije uživo, filmski redatelj Karen Šahnazarov rekao je kako sukob u Ukrajini riskira izolaciju Rusije.

”Teško mi je zamisliti da ćemo zauzeti gradove poput Kijeva. Ne mogu ni zamisliti kako bi to moglo izgledati. Ako se ova slika počne pretvarati u apsolutnu humanitarnu katastrofu, čak i naši bliski saveznici poput Kine i Indije bit će prisiljeni distancirati se od nas”, kazao je poznati reditelj, koji čak otišao tako daleko da pozove na okončanje sukoba.

Kasnije u emisiji slične sentimente iznio je ruski akademik Semjon Bagdasarov, koji je pitao: “Trebamo li doista ući u još jedan Afganistan, ali još gori?” Dodao je da u Ukrajini “imaju više ljudi i puno su napredniji u rukovanju naoružanjem” te da “Rusiji to ne treba”. “Dosta više”, podviknuo je akademik, na što ga je vidno iziritirani Solovjev prekinuo.

Naime, spominjanje Afganistana u Rusiji je anatema. Sovjetski Savez morao se ponižen povući iz te zemlje 1989., deset godina nakon što je izvršio invaziju. Rat je kod kuće postao duboko nepopularan i ekonomski je iscrpio državu. U zemlji u kojoj gotovo 90 posto stanovništva vijesti dobiva putem televizije, “Večer s Vladimirom Solovjevom” jedan je od najgledanijih programa državne televizije, a Kremlj se uvelike oslanja na Russia 1 da projicira poruku kakva odgovara Vladimiru Putinu.

Trenutno je u Rusiji na snazi zakon koji će kažnjavati svakoga ko u javnosti prenosi ”pogrešne” informacije o ratu – što uključuje samo spominjanje riječi rat – i svakoga tko negira da je napad na Ukrajinu ”specijalna operacija” za spašavanje ruskog i ukrajinskog naroda od “nacista na vlasti”. Kazna kojom je Kremlj zaprijetio seže i do 15 godina zatvora.

No Solovjovljeva emisija u udarnom terminu nije jedina koja je malo odlutala od službene linije. Na televizijskom kanalu ruskog ministarstva obrane Zvezda, aktivni vojni časnik u talk showu uživo rekao je kako “ruski vojnici umiru u Ukrajini”.

“Naši dečki tamo, od Donecka i Luhanska do naših snaga za posebne operacije, umiru, a naša zemlja…”, počeo je govoriti, na što ga je voditelj žustro prekinuo.

“Ne, ne, ne, stop!” zavikao je voditelj koji je pritom ustao od svog stola, počeo hodati po studiju i žustro gestikulirati.

“Naša mladost tamo umire”, nije se dao vojnik, ali je u tom trenutku voditelj već bio kod njega i unio mu se u lice te podviknuo: “Možeš li sada prestati? Ja ću ti reći što naši momci tamo rade. Naši dečki razbijaju fašističke zmije. To je trijumf vojske. To je ruska renesansa!”.


(Admir O.)

0
SHOWMAGAZINE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.