U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.
Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.
PROJEKT „BEZBRIŽNA MENSTRUACIJA ZA SVAKU DJEVOJČICU“ U ORGANIZACIJI JAVNE ZDRAVSTVENE USTANOVE DOM ZDRAVLJA DOBOJ
Jedan od podržanih je i projekt „Bezbrižna menstruacija za svaku djevojčicu“ u organizaciji Javne zdravstvene ustanove Dom zdravlja Doboj, koji za cilj ima unaprijediti menstrualno zdravlje i preventira menstrualno siromaštvo za djevojčice adolescentske dobi koje su smještene u đačkom domu u Doboju.
"U okviru kampanje dm {ZAJEDNO} za bolje sutra, JZU Dom zdravlja Doboj realizovao je projekat 'Bezbrižna menstruacija za svaku djevojčicu', s ciljem unapređenja menstrualnog zdravlja i prevencije menstrualnog siromaštva među adolescentkinjama smještenim u đačkom domu u Doboju. Tokom trajanja projekta (septembar 2024 – februar 2025), održane su četiri edukativne radionice na teme menstrualnog ciklusa, higijene, menstrualnog siromaštva i uticaja ishrane na zdravlje. Predavači su bili dr Ana Ćeklić Stevanović i dr Marina Jotić Ivanović, ljekari JZU Dom zdravlja Doboj. Osim edukacije, učesnice su dobile higijenske pakete sa menstrualnim potrepštinama, koje je donirala kompanija dm. Projekat je naišao na pozitivne reakcije, a njegov nastavak omogućio bi edukaciju još većeg broja djevojčica“, izjavili su iz Doma zdravlja Doboj.
GODINA U ZNAKU ŽENSKOG ZDRAVLJA
Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke - u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba“ – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalnog zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru.