12.12.2015. 19:43
7
Ove Bosanke su lijepe, zgodne i popularne na Facebooku: Prija mi pažnja, profil koristim za promociju
Ako pitate ljude šta bi bila svrha društvenih mreža, dobit ćete različite odgovore. Najmlađi bi rekli skupljanje "lajkova", dok oni malo stariji koriste Facebook, Twitter i Instagram u ozbiljnije svrhe.

Ono što je sigurno, djevojkama nije potrebno mnogo kako bi uspjele dobiti pažnju, pronaći ljubav, posao. Dovoljno je da je lijepa i zgodna, da napravi dobru fotku, objavi je na Facebooku i već je jedan korak naprijed. 

Sigurni smo da mnogi od vas (mislimo na muškarce) volite vidjeti neku ljepoticu u izazovnom izdanju i da joj rado ostavite komentar ili klikom na "like" kažete da vam se dopada. Jedna, druga, treća fotografija i već ste je zapamtili. U svijetu su to mnoge ljepotice znale iskoristiti na najbolji način i ispromovisati se do te mjere da su postale "zvijezde".

Kada je naša zemlja u pitanju, sigurno je da imamo lijepe i zgodne djevojke ali je malo onih koje su putem Instagrama ili Facebooka postale toliko poznate. Ovim potezom Source.ba portala saznali smo da Bosanke nisu toliko slobodne i spremne da koriste društvene mreže u svoju korist. Spremne su objaviti fotografiju, poslati je određenim stranicama koje promoviraju ljepotu i tijelo, ali kada im ponudite da uz to kažu i nekoliko rečenica, tada već odustaju. 

Ipak, tri Bosanke koje imaju određenu vrstu "popularnosti" na Facebooku,  su rado sa nama podijelile svoja razmišljanja o društvenim mrežama i otkrile nam zašto i u koju svrhu koriste svoje profile. 

Nermina Neradin je 22-godišnja djevojka iz Fojnice, koja se bavi sportom. Facebook kaže najčešće koristi u svrhu druženja i informisanja.



"Pažnja mi prija, a "lajk" je jedna pozitivna stvar i jedan vid afirmiranja mojih postova i fotografija od strane mojih prijatelja. Fotografije često postavljam iz razloga što volim pratiti trendove i modu, i što na taj način održavam konekciju sa prijateljima", kaže Nermina.

Rabija Haziri  isto kao i Nermina na skoro svakoj svojoj fotki dobije stotine "lajkova" i komentara na račun svoje ljepote i zgodnog tijela. Ova djevojka iz Sarajeva svoj Facebook profil koristi u malo drugačije promotivne svrhe. Rabija se bavi modelingom i njen cilj jeste da pokaže svoju ljepotu i zavidnu figuru. 



"Naravno da mi popularnost na Facebooku prija, u smislu promocije koju koristim za posao. Koliko imam "lajkova" mi u suštini ne znači mnogo, ali je Facebook koristan jer više ljudi zna za mene i ono čime se bavim. U karijeri koju želim izgraditi mi sigurno može pomoći", navodi Rabija. 

Sanela Škamo je završila Umjetničku školu, a onda svoje školovanje nastavila na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Sanela tvrdi da društvene mreže mogu pomoći djevojkama ako žele izgraditi karijeru modela ili muzičara.



"Dok sam išla u srednju školu i naravno težila nekim drugim stvarima, naravno da mi je Facebook mogao biti odskočna daska, da sam se htjela nastaviti baviti se modelingom.  Dovoljno je bilo da stavim par fotki i skrenula sam pažnju fotografima koju su htjeli suradnju. Par modnih agencija se takodjer raspitivalo i naravno dobivala sam ponude za neka takmičenja, reklame i td. Da mi je bio cilj da se bavim tim poslom sigurna sam da bi mi Facebook mnogo pomogao oko promocije", kaže Sanela. 

Ove Bosanke nam kažu da nisu baš ovisne o društvenim mrežama, ali da se ne libe svoju dobru fotografiju "nakačiti" na Facebook ili Instagram, i da im u svakom slučaju prija kada dobiju dobar komentar na račun svog izgleda.  

"Koliko vremena provodim na Facebooku,  zavisi od toga koliko slobodnog vremena imam.  Često se logujem, čisto da provjerim da li me je neko kontaktirao, jer sa jednima jedino na taj način komuniciram. Uvijek ima nešto korisno na Facebooku. Društvene mreže nude mogućnost da pronađete sve što vam je potrebno, lako je doći do drugih osoba, savjeta i sl. Do sada mi se nikada nije desilo da su mi društvene mreže nešto odmogle", navodi Nermina iz Fojnice.

I kod Rabije je slično stanje kada je u pitanju vrijeme koje provodi na društvenim mrežama.

"Društvene mreže se koriste najčešće za zabavu,  dolazimo u kontakt sa različitim profilima ljudi i tako sam mnoge prijatelje upoznala, zahvaljujuci upravo društvenim mrežama. Nemam mnogo vremena za Facebook, ali kada imam dobru fotografiju rado je objavim", navodi Rabija. 

Sanela sada radi i nema mnogo vremena kao ranije za društvene mreže, ali je i dalje na Facebooku i koristi ono najbolje što nudi.

"Prije mi je mnogo značio Facebook i ta nazovimo " popularnost". Ako se nije slikalo i " otkačilo" na Facebook nije se ni desilo. I ta faza prođe. Sada profil koristim da ostanem u kontaktu sa prijateljima i rodbinom koji žive vani. I naravno može biti vrlo koristan kada radim nove umjetnine", kaže Sanela. 

Ove djevojke nisu starlete, nisu po svaku cijenu željne pažnje i one na svojim profilima ne objavljuju golišave fotografije, koje su nabrži način za dobijanje fanova ili pratilaca. Na društvenim mrežama su kažu isto koliko i drugi ljudi, ponašaju se kao i sve druge djevojke, samo što je njihova "popularnost" možda malo veća zbog ljepote, stila i zgodnog tijela. 

Kažu da Facebook i druge mreže mogu biti dobra podloga za promociju, ali bez obzira koliko neka djevojka bila lijepa i zgodna, teško da će baš preko Facebooka postati "zvijezda",  ili uloviti nekog bogatog i slavnog. U BiH je to drugačije u odnosu na svijet, ovdje vlada drugačiji mentalitet i neka druga shvatanja života. 

(Alen Avdić)

7
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.