2.3.2021. 13:10
0
Gdje kupuju Sarajlije?
FOTO: Fotografija: Avaz
Cijene najbitnije
Kupujete li voće i povrće na pijaci ili u velikim marketima? Većina ima svoj stav „za“ i „protiv“ jednih ili drugih, a kako smo saznali u razgovoru sa Sarajlijama, u današnje vrijeme uglavnom im je bitna cijena, piše Avaz.
Pad ekonomije u cijelom svijetu uzrokovan pandemijom koronavirusa utjecao je u velikoj mjeri i na Bosnu i Hercegovinu te građani više zaviruju u novčanik, a manje kontroliraju zemlju porijekla određenih namirnica. Također, kako su nam konstatirali, u Sarajevu nema velike razlike u cijenama na pijaci i u marketima.
Džemal Alijagić naglasio je kako mu je teško pala pandemija koronavirusa koja je donijela brojna poskupljenja, s obzirom na to da je penzioner, te da je sve skupo.
- Na pijacu uopće ne idem, ali kupujem u tržnim centrima. Hljeb i čajevi su skuplji. Sve je poskupjelo još od prošle godine – kazao je Alijagić.
Sa njim se složio i Nagib Račković koji strahuje da dolazi još teže vrijeme.
- Meso je skupo svugdje. Voće i povrće u trgovini je jeftinije, ali je zato na pijaci svježije. Bit će teško izdržati sve ovo – istakao je Račković.
Enes Pelko nam je rekao da se mora jesti i da nema velike razlike između pijace i tržnih centara.
- Voće i povrće kupujem na pijaci, jer je tamo malo svježije, a ostalo u tržnim centrima i lokalnoj radnji – rekao je Pelko.
Uporedili smo cijene na sarajevskim pijacama i u tržnim centrima gdje postoje znatne razlike u cijenama. Limun, jabuka i luk jeftiniji su u trgovini nego na pijaci, kao i većina povrća.

Luk – 3 KM - 0.95 KM

Narandže 3 KM - 1.45 KM

Kupus 3 KM - 0.85 KM

Limun 3 KM - 2.25 KM

Jabuka 3 KM - 1.90 KM

Školjka jaja 7 KM - 8.10 KM

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.