29.12.2018. 16:41
1
Bio je desna ruka Pabla Escobara: Likvidirao je 300 ljudi i naredio ubistvo još 3000
Bio je i glavni ubica velikog narko-bossa. Nadimak mu je bio Popaj jer je nekada bio mornar. Popaj je lično likvidirao oko 300 ljudi i naredio ubistvo još 3.000 drugih.

Jhon Jairo Velasquez Vasquez bio je desna ruka Pabla Escobara koji je 1993. ubijen u Kolumbiji. Nakon što je 2014. pušten iz zatvora, posle 23-godišnje zatvorske kazne, postao je YouTuber, a nerijetko daje opsežne intervjue.

Ove godine je ponovo uhapšen i čeka se suđenje, iako odlučno tvrdi da je nevin.

Iako ima mračnu prošlost on je mnogima idol i uzor, a riječ je o čovjeku koji je htio bombom da ubije predsjedničkog kandidata, ali je promašio cilj pa ubio sto nevinih ljudi.

Popaj se u jednom intervjuu prisjetio kako je Escobar imao vlastitu flotu, i kako je dnevno preko američke granice švercovao preko deset tona kokaina.

Tokom vladavine kartela iz Medelina sredinom osamdesetih Escobar je pokrivao 80 posto cjelokupnog tržišta kokainom na svijetu, uključujući i 15 tona dnevno samo za američko tržište. Većina se prevozila avionima.



Pablo Escobar je imao flotu od skoro 140 aviona koju je koristio za švercovanje, a za sebe je imao samo jedan avion. Bila su dva u cijeloj Kolumbiji, jedan kod Escobara, drugi kod biznismena Julija Marija Santodominga. Tu se Escobar ludo zabavljao. Jednom je uzeo dva miliona u kešu i odletio na karneval u Rio de Janeiru i potrošio sve što je ponio. Zabavljao se i po SAD-u.

Kakva je bila logistika?

Taj ogromni avion nije mogao da sleti na pistu Eskobarove hacijende, pa je slijetao na gradski aerodrom Medelina. Jednom, tri prekrasne Brazilke koje je prevozio na hacijendu vodile su ljubav ispred velikog šefa u avionu. Roberto Striedinger bio je pilot. Nije bilo lako pronaći nekoga ko je bio dovoljno kvalifikovan da vozi tu moćnu mašinu. I tim se avionom nikada nije švercovalo.

Dakle, avijacija je bila ključni faktor u kartelu i što se kokain proizvodio u ogromnim količinama, šta je Escobara pretvorilo u šefa svijeta. Koji je bio proces?

U to doba se kokainska pasta, baza, donosila iz Perua, Bolivije i Ekvadora u malim avionima u kolumbijsku divljinu, iz jedne džungle u drugu. Sa različitih pista u divljini to se onda prenosilo u laboratoriju u Medelinu. Ključni ljudi, poput Evariste Porasa, inače zavisnika, imali na nekim mjestima potpunu moć. On je bio jedan od ljudi koji je koordinisao slanje robe prema laboratorijama.



Postoje fotografije ostataka Tranquilandije, tj. mjesta gdje je bila laboratorija, izgleda ogromno.

Na visoravnima Jari 30.000 kilograma kokaina procesuiralo se u džungli svakog mjeseca. Svaki avion “vukao” je nešto, bila to kokainska pasta, aceton, ljude, hranu ili gorivo. Sve je to sagrađeno u srcu džungle. Nije bilo ni dokaza, sve bi progutala džungla ili obližnja rijeka. Do laboratorije su vodile asfaltirani putevi.

Kako je Escobar tačno trgovao, posebno toliko dugo, a da nikada nije uhvaćen?

“Trebalo je biti pažljiv, trebalo je imati ogromne avione, uvjek falsifikovane papire. Iz aviona se bacalo sve osim kontejnera, dodatno se gorivo čak prevozilo na krilima aviona. Tu je nekad bilo i do tone kokaina. Samo droga i gorivo, pilot i njegov mehaničar po izboru. Avion bi se vraćao s novcem i oružjem. Po potrebi su se mijenjale i zastave na avionima”, pričao je on, prenosi CDM.


(Amila Alijagić)

1
SHOWMAGAZINE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.