Novi poslovni poduhvat Jale Brata i Bube Corellija: Pokrenuli vlastiti brend sokova koji ima zanimljiv naziv
Poznati bh. reperski dvojac Jala Brat i Buba Corelli ulazi na novo tržište.
Nakon više od jedne decenije velikog uspjeha na muzičkoj sceni Bosne i Hercegovine i regiona, Jala i Buba su odlučili pokrenuti vlastiti brend sokova pod nazivom Pola Pola.
Prvi proizvod koji će biti lansiran pod ovim brendom je sok od jagode, proizveden u Evropskoj uniji.
Pola Pola sok od jagode nudi autentičan, bogat okus voća, pažljivo kreiran sa fokusom na kvalitet i zadovoljstvo potrošača. Ime brenda, Pola Pola, simbolizira ravnotežu, koncept koji Jala Brat i Buba Corelli već godinama uspješno njeguju u svojoj muzičkoj karijeri.
Ovo nije prvi poslovni korak ovog dua, već samo nastavak. Njihov utjecaj na mlade i prepoznatljivost već su im donijeli uspjeh u različitim poslovnim poduhvatima.
Njihova sposobnost da kombiniraju muziku sa inovativnim idejama omogućila im je širenje brenda i izvan granica muzičke industrije. Brend Pola Pola je samo nastavak njihove uspješne poslovne priče, koja svjedoči o njihovoj kreativnosti i preduzetničkom duhu.
Njihov novi brend pića sigurno će privući pažnju, baš kao i sve što su radili tokom karijere.
(Ajdin B.)