Različiti pokušaji prevara svakodnevna su pojava na Internetu. Phishing napadi predstavljaju pokušaj iznuđivanja povjerljivih podataka od korisnika Interneta, kao što su korisnička imena, lozinke i podaci o karticama a s ciljem njihove zloupotrebe. To može biti putem lažnih e-mail-ova, SMS poruka, nagradnih igara na društvenim mrežama ili bilo kojeg drugog elektronskog kanala.
Bili smo svjedoci organizovanja lažnih nagradnih igara na društvenim mrežama, a građani su dobili i SMS poruku koja je sadržavala maliciozni link, a prilikom čega je korišteno ime Raiffeisen banke.
Postoji nekoliko načina prepoznavanja phishing poruke. Ovakve poruke veoma često sadrže gramatičke greške i izgledaju vrlo neprofesionalno. Prevaranti najčešće oponašaju poznate kompanije ili institucije koristeći njihov vizuelni identitet poput logotipa ili fonta ili krivotvoreći adresu pošiljatelja. Međutim, Raiffeisen banka nikada ne traži od klijenata lične podatke putem e-maila ili SMS-a, a sve informacije koje banka komunicira navedenim kanalima su informativnog karaktera.
Iz Raiffeisen banke mole sve klijente da vode računa o zaštiti ličnih podataka kako bi se zaštitili od zloupotreba, te da ovakve poruke ignorišu i odmah izbrišu.