15.11.2016. 16:56
0
Ovo su četiri strategije za prikupljanje lajkova na Facebooku
U današnje vrijeme lajkovi na Facebooku postali su “valuta” koje nikad nije dovoljno. Baš svi žele objavljivati razne sadržaje na društvenim mrežama i pritom skupljati što više lajkova. Međutim, šta kada za neku objavu ne dobijete onoliko lajkova koliko ste planirali?

Da se to ne bi dogodilo, postoje i strategije za prikupljanje što većeg broja lajkova. Ovo su, navodno, četiri najefikasnije, piše “N1“…

1. Objavljujte slike

Većina profesionalnih oglašivača zna da će fotografije privući više reakcija publike od običnog teksta. To je zato što živimo u vizuelnom svijetu, a većina korisnika Facebooka često objave pretražuje preko svog smartphonea pa su upravo zato vizuelni postovi vrlo važni.

Zašto ljudi vole slike? Jednostavno, zato što je vizuelni sadržaj lakše za konzumirati.

2. Objavljujte postove u kojima fali jedna riječ

Mnogi korisnici Facebooka će se angažovati na vašu objavu ako ih pokušate uključiti. To ćete napraviti tako vaša objava bude interaktivna.

Najlakši način da to postignete je da započnete rečenicu, a zadnju riječ i/ili zaključak ostavite publici da upiše. Napravite li to možete očekivati puno komentara.

3. Postavljajte pitanja

Velika angažovanost na objavama može se postići tako da se postavljaju pitanja. Tu ne mislimo na pitanja koja su lahko provjerljiva na Googleu, poput voznog reda autobusa i sl. Važno je da se pitanje bude postavljeno tako da publika može iznositi svoje mišljenje. Nastojte da pitanja ne budu predugačka ili ponudite moguće odgovore.

4. Ponudite nagrade

Ovo naravno vrijedi samo za objave kompanija ili korporacija, tako da običnim korisnicima neće puno pomoći u prikupljanju lajkova. Ipak, i ovo je moćan alat za povećanje dosega objave i angažmana krajnjih korisnika.

(N1/Merima Druškić)

Facebook
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.