11.1.2017. 10:02
0
Samo nam je još to trebalo: Facebook uvodi nove promjene
Kompanija Facebook planira da ostvari dodatnu zaradu uključivanjem reklama u video-sadržaj.

Korisnici na Facebooku svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame.
 
Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi.

Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju pre pokretanja video-snimaka.

Facebook će za sada oglašivačima davati 55 posto zarade, što je isti procenat koji nudi i YouTube, prvak na polju oglašavanja u okviru video-sadržaja.

Testiranje nove opcije trebalo bi da počne uskoro, prenosi “B92“…

(B92/Merima Druškić)

Facebook
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.