21.7.2023. 16:00
0
Banjaluka: U subotu besplatni dermatološki pregledi u organizaciji dm-a
FOTO: dm
Pregledi će se održati od 9 do 12 h i od 17 do 19 h na Aquani.

Ljeto, većini najomiljenije godišnje doba jer podstiče dobro raspoloženje, zbog visokih temperatura te štetnog sunčevog zračenja, donosi i izazov kako se rashladiti, ali i ispravno zaštiti od UVA i UVB zračenja koje može uzrokovati brojne promjene na koži, pa i one maligne, nerijetko fatalne. Upravo s ciljem informisanja javnosti o pravilnoj zaštiti od sunca, adekvatnom korištenju sredstava za zaštitu te značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži, dm započinje kampanju besplatnih dermatoloških pregleda, edukacije i savjetovanja, koja će se tokom ljeta realizovati u sedam bh. gradova.

Kampanja starta u Banjaluci, gdje je ove subote na lokaciji Aquane u dva termina: jutarnjem, od 9 do 12 sati, te popodnevnom, od 17 do 19 sati, moguće obaviti besplatan dermatološki pregled i dobiti savjete specijalistkinje dermatovenerologije, dr. Alme Kovačević-Tucek. 

„U prevenciji je najznačajnija zaštita od izlaganja suncu što podrazumijeva izbjegavanje boravka na suncu i redovnu upotrebu proizvoda za zaštitu od sunca, ali su jako važni i redovni samopregledi, te preventivni dermoskopski pregledi jednom godišnje za zdravu populaciju. Jako je važno podizati svijest stanovništva o svemu ovome jer nažalost tumori kože imaju tendenciju rasta učestalosti u svijetu, a tako i kod nas, i to značajno kod mlađeg dijela populacije.

Dermoskopski pregled je bezbolan i udoban za pacijenta, traje 15-ak minuta. Stoga pozivam sve građane da brinu o svome zdravlju i iskoriste ovu priliku da saznaju stanje svoje kože”, poručila je dr. Alma Kovačević-Tucek.

Naglasila je i kako su maligni tumori kože najčešći, te da čine četvrtinu svih maligniteta kod ljudi. Primarni rizični faktor za razvoj maligniteta na koži je izlaganje UV zračenju, gdje se posebno rizičnim smatra prekomjerno izlaganje suncu u djetinjstvu i rad na otvorenom. 

“Različitim aktivnostima i kampanjama dm kontinuirano stavlja značaj na očuvanje zdravlja koje je preuslov ukupnog blagostanja i sreće. Besplatne dermatološke preglede organizujemo kako bismo aktivno sudjelovali u podizanju svijesti stanovništva o značaju redovnih pregleda koji mogu spasiti život. S obzirom da uvijek bilježimo veliki odziv građana, s ponosom možemo reći da u prevenciji i podizanju svijesti o načinima i značaju ispravne zaštite uspješno djelujemo dugi niz godina. Pozivamo građane da i ovaj put iskoriste priliku te da u subotu, na Aquani obave ovaj važni pregled”, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u kompaniji dm.

Osim pregleda dermatoskopom i utvrđivanja općeg stanja kao i tipa kože građani će i putem besplatnih edukativnih materijala imati priliku saznati i korisne informacije o tome kako kožu pravilno zaštititi od sunca ali i njegovati nakon sunčanja. 

Nakon Banjaluke, besplatni dermatološki pregledi u organizaciji dm-a bit će održani još u: Sarajevu, Zenici, Mostaru, Neumu i Bihaću. 

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 17 godina dm se sa više od 1.100 zaposlenika i 88 prodavnica u 46 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2021/22. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od blizu 273 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 14.400 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 28 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi. 
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno devet puta, od toga sedam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.  

Saopštenja za javnost na raspolaganju su Vam na:
https://www.dm-drogeriemarkt.ba/pr-imediji/saopstenja-za-medije,
a arhiva fotografija na:
https://www.dm-drogeriemarkt.ba/pr-imediji/fotografije-za-medije.

Za više informacija molimo Vas kontaktirajte: 

Ajla Hadžić, menadžer Marketinga, dm drogerie markt d.o.o. 
Tel: 033/778-300, e-mail: ajla.hadzic@dm-drogeriemarkt.ba  
Alena Kulenović - Delić, PR Director, agencija McCann 
Tel: 033/267-121, e-mail: alena.kulenovic@mccann.ba 


(Elmedina H.)


0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.