Uprkos razvoju tehnologije gume se nisu pretjerano mijenjale posljednjih desetljeća.
Uskoro bi se to moglo drastično promijeniti. Goodyear tako predstavlja novi sistem koji bi trebao nadograditi osnovnu ulogu guma. Naime, ovaj sistem bi registrirao opasnost i nakon analize aktivirao AEB sistem automatskog kočenja u nuždi.
Sistemi za automatsko kočenje danas odlično funkcioniraju na suhoj podlozi, dok u nepovoljnim vremenskim uvjetima pokazuju slabosti. Goodyear je u saradnji s nizozemskom istraživačkom organizacijom TNO razvio sistem koji koristi podatke prikupljene s prednje i stražnje kamere vozila, vremenske informacije trećih strana i pojedinosti o tipu gume kako bi odredio najbolji trenutak za aktiviranje sistema automatskog kočenja u nuždi.
Na sve se nadovezuje SightLine sistem koji unapređuje mogućnosti guma. Time napredne nove gume mogu mjeriti trenje s površinom ceste, pritisak zraka i, ovisno o istrošenosti, regulirati silu kočenja na AEB sistemu.
Goodyear kaže da testovi na mokrim cestama pokazuju da AEB sistem koji koristi tehnologiju SightLine može spriječiti ili bar značajno umanjiti udarce pri brzinama do 80 km/h pritiskom na kočnice mnogo prije nego što bi to učinio na suhoj površini.