31.01.2025 12:47
0
Uspješno realizovan projekt “Moj ciklus – naš ciklus”
U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.

Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.

Projekt „Moj ciklus – naš ciklus“ SOS Dječija sela u BiH

Jedan od podržanih je i projekt “Moj ciklus – naš ciklus” u organizaciji SOS Dječija sela u BiH, koji za cilj ima poboljšanje kvaliteta života djece i mladih bez roditeljskog staranja, demistifikaciju teme, isticanje važnosti teme i doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva.

„Sretni smo što u kompaniji dm drogerie markt imamo partnera koji već godinama podržava djecu i mlade koji odrastaju u SOS Dječijim selima, ali i djecu, mlade i roditelje u Programu jačanja porodica. U saradnji s dm drogerie markt realizirali smo projekat „Moj ciklus – naš ciklus“. Osigurali smo higijenske potrepštine za 47 korisnica iz SOS sela u Gračanici i Sarajevu te 51 korisnicu iz Programa jačanja porodica u Mostaru i Gračanici. Posebno nam je drago da zajedno s našim partnerima možemo realizirati projekte vezane za reproduktivno zdravlje žena i djevojaka, ali i emocionalno, mentalno i fizičko zdravlje. Na ovaj način zajedno nastojimo kreirati pozitivan društveni uticaj“
, izjavila je Dženita Subašić, direktorica fundraisinga i komunikacija SOS Dječijih sela u BiH.

Godina u znaku ženskog zdravlja

Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke – u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju “Pomozi.ba” – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalnog zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru.

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.