U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.
Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.
Projekt „Moj ciklus – naš ciklus“ SOS Dječija sela u BiH
Jedan od podržanih je i projekt “Moj ciklus – naš ciklus” u organizaciji SOS Dječija sela u BiH, koji za cilj ima poboljšanje kvaliteta života djece i mladih bez roditeljskog staranja, demistifikaciju teme, isticanje važnosti teme i doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva.
„Sretni smo što u kompaniji dm drogerie markt imamo partnera koji već godinama podržava djecu i mlade koji odrastaju u SOS Dječijim selima, ali i djecu, mlade i roditelje u Programu jačanja porodica. U saradnji s dm drogerie markt realizirali smo projekat „Moj ciklus – naš ciklus“. Osigurali smo higijenske potrepštine za 47 korisnica iz SOS sela u Gračanici i Sarajevu te 51 korisnicu iz Programa jačanja porodica u Mostaru i Gračanici. Posebno nam je drago da zajedno s našim partnerima možemo realizirati projekte vezane za reproduktivno zdravlje žena i djevojaka, ali i emocionalno, mentalno i fizičko zdravlje. Na ovaj način zajedno nastojimo kreirati pozitivan društveni uticaj“, izjavila je Dženita Subašić, direktorica fundraisinga i komunikacija SOS Dječijih sela u BiH.
Godina u znaku ženskog zdravlja
Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke – u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju “Pomozi.ba” – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalnog zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru.