15.10.2025 13:04
0
Protest stanovnika Vogošće: Pandurević priča jedno, a rezervoari BAGS-a ipak nisu puni
Korisnike centralnog grijanja u Vogošći jučer je duboko uznemirila konferencija za novinare ministra komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša Kantona Sarajevo Mladena Pandurevića. Tvrde da su jučer iznesene informacije bile u potpunoj suprotnosti sa ranijim izjavama ministra Pandurevića, premijera Vlade KS Nihada Uka i direktora BAGS-a Enisa Džihanića. Zbog toga su se okupili jutros i zatražili odgovore na iznesene konstatacije potražili u BAGS Energotehnici.

"Direktor Džihanić nam je rekao da je od Kantona prošle sedmice na račun BAGS-a uplaćeno 300.000 KM, koje je BAGS zajedno sa dodatnih 150.000 uplatio u petak dobavljaču kako bi izmirio polovinu ranijeg duga. Prethodno je na ime istog duga BAGS dobavljaču uplatio još 150.000 KM. Ministarstvo je usmeno obećalo do kraja godine, sukcesivno uplatiti još jedan milion, ali sporazum o tome nikada nije sačinjen, niti potpisan.

Gorionik i kotao su potpuno ispravni. Zakon predviđa da nakon remonta kotla, gorionik u pogon pušta ovlašteni serviser i to čini na toploj probi. Ovlašteni serviser iz Slavonskog Broda u zadnji čas je odbio doći, iako pušta u pogon gorionik posljednjih 15 godina. Ministar ga je i sam nazvao, prema riječima Džihanića, te je potvrdio ovu informaciju. Ekipe Sarajevo gasa i Toplana Sarajevo nismo danas zatekli u BAGS-u. Preko Poslovnog udruženja Toplana Srbije, u toku su pregovori sa dvojicom servisera", navodi se u objavi stanovnika Vogošće.

Dodaje se kako je Pandurević rekao da su rezervoari goriva u BAGS-u puni, a da je danas ustanovljeno kako ipak nisu.

"Za razliku od prethodne dvije tačke, ovu smo provjerili vlastitim očima. Uvidom u ukupno tri tanka potvrdili smo količinu od 25 tona mazuta koji su dovoljni samo za inicijalno pokretanje kotla i toplu probu.

Situacija sa vogošćanskim grijanjem je dovoljno loša i ne treba niko da dolijeva ulje na vatru. Smatramo da se jučerašnjim tvrdnjama unosi nemir među korisnike, diže panika i pokušava manipulirati sa korisnicima kako bi svoje djelovanje skrenuli u pogrešnom smjeru. Ministar je doslovno rekao da će traženje rješenja trajati 2 mjeseca, a u digitalnom dobu ne morate Filipida poslati po servisera u Srbiju, dovoljan je telefonski poziv. Ovu priliku koristimo da iznesemo našu bojazan, prisutnu od prošle godine: Pokušava li „neko“ sabotirati kotao", navodi se u saopćenju.

 
0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.