Mnoge aplikacije koje svakodnevno koristite vrlo su invazivne. Ali, to ne znači kako morate tvrtkama i brokerima podataka olakšavati dobivanje i korištenje vaših informacija.
Ako imate pametni telefon i provodite neko vrijeme na webu, vjerojatno je kako su barem neki od vaših osobnih podataka u nekom trenutku prikupljeni, podijeljeni i prodani.
Mnoge aplikacije koje svakodnevno koristite vrlo su invazivne. Ali, to ne znači kako morate tvrtkama i brokerima podataka olakšavati dobivanje i korištenje vaših informacija.
Vjerojatno ne čudi to što aplikacije društvenih medija provode značajnu količinu prikupljanja i dijeljenja podataka. One iza koje stoje Google i Meta Platforms su među najgorim.
Uz to, svaka kategorija aplikacija ima potencijal biti invazivna u pogledu prikupljenih podataka i načina na koji se ti podaci koriste.
Na primjer, aplikacije za vremensku prognozu su notorno loše kada je u pitanju privatnost, a igre koje se financiraju oglasima poput Candy Crush Sage također prikupljaju pristojnu količinu podataka koji vas mogu pratiti u različitim aplikacijama i/ili se dijeliti s oglašivačima trećih strana.