11.01.2025 08:23
0
Ko će sve glasati za Milanovića, a ko za Primorca?
Dnevnik Nove TV objavio je sinoć rezultate posljednjeg istraživanja uoči drugog kruga predsjedničkih izbora u Hrvatskoj koji će biti održani sutra.

Prema istraživanju agencije IPSOS za Dnevnik Nove TV, Zoran Milanović i dalje je u ogromnoj prednosti ispred Dragana Primorca.

Od svih ispitanika koji kažu da će izaći na izbore 67,4 posto dalo bi glas Milanoviću, a Primorcu malo manje od 27 posto.

Neodlučnih je 5,8 posto. Razlika je, dakle, veća od 40 postotnih bodova.

Što se Primorca i Milanovića tiče, ima jedna zanimljivost - dok svih 100 posto birača koji su u prvom krugu bili za Milanovića planira glasati za njega i u drugom.

Kod Primorca se dogodila mala erozija - ostaje mu vjerno 95 posto, tri posto će dati glas Milanoviću, a dva posto je još neodlučno.

Što se ostalih protukandidata iz prvog kruga tiče, 61 posto birača Marije Selak Raspudić glasat će u drugom krugu za Milanovića, 27 posto za Primorca, a 12 posto je još neodlučnih.

Birači Ivane Kekin gotovo svi su za Milanovića - 94 posto, a šest posto za Primorca.

Birači preostalih kandidata - Tihomira Jonjića, Branke Lozo, Mire Bulja i Nike Tokića Kartela - podijeljeni su - 34 posto će glasati za Milanovića, 39 posto za Primorca, dok je 27 posto još neodlučno.

Zanimljivo je i to da su oni koji nisu glasali u prvom, ali kažu da izlaze u drugom krugu, skloniji Milanoviću - 65 posto će biti za njega, 27 posto za Primorca, a osam posto je neodlučnih.

Također je zanimljivo vidjeti kako izgleda podrška Milanoviću i Primorcu u odnosu na način na koji su isti ti ljudi glasali na parlamentarnim izborima prije nekoliko mjeseci. U slučaju Zorana Milanovića - konsolidovano, pa i više od toga, a u slučaju Dragana Primorca - baš i ne.

Naime, za Primorca bi bilo 71 posto birača HDZ-a i partnera sa posljednjih parlamentarnih izbora, što je za stranku koja ima prilično lojalnu bazu pomalo iznenađujuće.

Čak 26 posto HDZ-ovih birača s parlamentarnih izbora u drugom krugu predsjedničkih izbora će zaokružiti Zorana Milanovića, a tri posto je neodlučnih.

Vojska će ovaj put biti SDP-ovi birači - 99 posto u drugom krugu je uz Milanovića, jedan posto za Primorca, bez neodlučnih.

A iako je Domovinski pokret formalno podržao Primorca, 63 posto njihovih birača s parlamentarnih izbora glasat će sada za Milanovića, 21 posto za Primorca, dok je 16 posto neodlučnih.

Još veću podršku Milanović ima među Mostovim biračima - 72 posto, 13 posto za Primorca, ostali su neodlučni.

I svi birači Možemo! s posljednjih parlamentarnih izbora biraju Milanovića, samo je jedan posto neodlučnih.

Ovo je bila kampanja bez nekih značajnijih događaja ili osobitosti, pogotovo u drugom krugu. Upriličeno je samo jedno sučeljavanje dvojice kandidata pa je zanimljivo i to kakav su dojam ostavili na građane.

Iako je neki komentatorski konsenzus bio da su obojica kandidata bili podjednako loši i da je nedostajalo pravog sadržaja osim međusobnog vrijeđanja, čini se da građani ne dijele to mišljenje jer 53 posto njih smatra da je Milanović imao bolji nastup u tom jedinom sučeljavanju. Gotovo 16 posto ipak kao boljeg vidi Primorca.

Gotovo jedna četvrtina ispitanih (23 posto) sučeljavanje uopšte nije privuklo i nisu ga gledali. Pet posto se slaže s većinom komentatora i kaže da su bili podjednaki, a tri posto ne zna.

Istraživanje je za Dnevnik Nove TV provela agencija IPSOS na stratificiranom slučajnom i nacionalno reprezentativnom uzorku od 600 građana Hrvatske. Provedeno je 9. januara, a greška mjerenja iznosi +/-4 posto.

(NAP)

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.