15.11.2016. 14:47
0
Tri ključna savjeta za uspješnu prezentaciju
Bez dobre prezentacije, nema prodaje bez obzira koliko je proizvod kvalitetan. Čovjek je vizualno biće.

Iako to sami sebi ne volimo priznati, sudimo temeljem izgleda. Što nam se više sviđa ambalaža, artikl nam izgleda ljepše i privlačnije pa je sigurnije da ćemo taj proizvod u konačnici i kupiti, piše “Poslovni“.

U pravilu knjigu po koricama sudi velik broj ljudi. Ljepše se bolje prodaje.

Magičnih 7 sekundi. Naime, toliko treba ljudskom mozgu da napravi prvi dojam. Lijepo i funkcionalno pakiranje može biti odličan način za probijanje novog proizvoda na tržištu. Ako se uz pakiranje “zapakira” i dobra priča – to je to.

Boje utječu na ljudsku psihu.

Crvena je jaka boja i uglavnom se koristi da bi se naglasila “uzbudljivost” proizvoda.
Žuto je veselo. Zato se koristi i kod pakiranja proizvoda koji trebaju biti veseli.
Zeleno je boja koju ćete naći na većini proizvoda na policama zdrave hrane. Povezuje se sa svime što je “zemljano”, “zdravo” i “prirodno”. Znači ravnoteža i harmonija. Da, zelena odaje dojam harmonije.
Bijelo znači jednostavno, nevino i čisto, a crno moć, kontrolu, jačinu i ekskluzivnost.

3 savjeta za opis proizvoda koji će ga uspješno prodati:

Opišite benefite – kupac kupuje proizvod da bi se osjećao bolje ili da bi rješio neki svoj problem.
Dobar opis proizvoda daje ideju kupcu što sve s proizvodom može, na koji će način popraviti njegov život i riješiti njegove probleme.

Aktivirajte kupčeva čula – Hrskava, sočna, meka, mirisna, svježa… ili ledena, topla… pridjevi su koji pomažu dočarati iskustvo koje bi kupac mogao imati nakon što kupi vaš proizvod.

Iskustva drugih korisnika – Svjedočanstva su vrlo popularan način predstavljanja i opisa proizvoda.

(Merima Druškić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.