7.11.2017. 10:38
19
"Što više komentara, moj bankovni račun je sve veći, bili oni dobri ili loši, svejedno mi je. Hana kupila Tariku poklon za rođendan - 150.000 komentara"
FOTO: Facebook
Teško je zamisliti današnji život bez društvenih mreža. Posebno se to odnosi na poznate ličnosti kojima je jedan od osnovnih vidova komunikacije sa prijateljima, a posebno sa fanovima, upravo preko društvenih mreža.

Društvene mreže i njihovo korištenje su uzele maha i kod nas, u Bosni i Hercegovini. Uvijek se postavlja ono ključno pitanje: Koliko društvene mreže služe za kreiranje neke imaginarne slike o osobi, te da li je ta slika i koliko je realna?

Za Source.ba portal danas je govorila voditeljica Hana Hadžiavdagić, koja je prokomentarisala svoje korištenje društvenih mreža na kojima je veoma aktivna.

"Svako na društvenim mrežama ima pravo da kreira svoj profil i da stvara sliku o sebi koju on želi da pošalje. Naravno, te slike mogu biti iskrivljene u realnom životu. Ja sam na društvenim mrežama ista ona Hana koja živi svoj život, tako da ne kreiram ništa lažno. Ne kreiram neki drugi život koji zapravo moj nije. Generalno po storyju možemo da vidimo kakav je ko i kakav život živi. Na storyju se pokušavam približiti ljudima i veoma sam zahvalna ljudima na pregledima, s obzirom da svaki moj story ima od 80 do 100 hiljada pregleda", kaže Hana Hadžiavdagić za Source.ba portal.

Neka novija istraživanja psihologa su potvrdila da brojni parovi, koji sve češće objavljuju svoje "ljubavne priče" na društvenim mrežama, u nekom stvarnom životu nisu toliko sretni i zadovoljni. Hanu smo upitali za komentar tog istraživanja.

"Parovi koji su imali velike i pompezne svadbe - većinom se tu radi o nekoj lažnoj ljubavi. U svom okruženju imam 10 parova, ne zna se koja je svadba bila veća i skuplja, a ne znate isto tako koji je brak lošiji i lažniji od tih brakova. To nema nikakve veze sa društvenim mrežama. Svako objavljuje na društvenim mrežama nešto što želi".

"Ako ja vidim da slika sa Tarikom ima najviše lajkova, te da ljudi vole parove koji su onako normalni, onda naravno da ću stavljati te slike, jer znam šta moji pratitelji na društvenim mrežama žele. Ako svaka slika sa Tarikom ima 20 hiljada lajkova, zašto da onda ne stavljam sliku sa svojim mužem? Sve osluškuješ šta ljudi žele. Mi ništa ne glumimo. Ne glumimo lažnu ljubav, ljubav iz interesa, nismo se oženili zbog para, jer u tom momentu kad smo se vjenčali nismo imali novca za svadbu, nismo imali za ručka za 20 ljudi"
, ističe naša sagovornica.

S obzirom da na društvenim mrežama ima ogroman broj pratitelja, Hanu smo upitali da li je teško komunicirati sa svim tim ljudima.

"Meni nije, ja se nekako trudim da komuniciram sa ljudima koji me prate. Ja sam tu zbog njih, oni su tu zbog mene. Ne glumim neku zvijezdu na društvenim mrežama. Jednostavno pokušavam da odgovorim na svaku normalnu poruku, na svako normalno pitanje ili neku sugestiju. Mislim da sam jedna od rijetkih javnih osoba koja osobno odgovara svojim pratiteljima", ističe Hana Hadžiavdagić.

Za kraj, Hanu smo upitali koliko je i da li je uopće pogađaju komentari na društvenim mrežama.

"Što više komentara, moj bankovni račun je sve veći. Kada to ljudi shvate bit će kasno, a već im je kasno s obzirom da je bankovni račun zadovoljavajući. Ko god objavi o meni bilo šta, Dodik i ja imamo najviše komentara. Bili komentari dobri ili loši - meni je potpuno svejedno. Broj komentara je realan mojoj kasnijoj slici moje zarade i firmi koje me zovu za neku reklamu i slično. Pjevač se potrudi, plati pjesmu oko 10.000 KM, ima pedeset komentara na novom spotu. Hana kupila Tariku poklon za rođendan - 150.000 komentara. Ljudima si zanimljiv ili im nisi zanimljiv i tu se sve završava", rekla je na kraju razgovora za Source.ba portal Hana Hadžiavdagić.

Novinar: Haris Ahbabović


19
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.