Sve više turističkih magazina i stranica preporučuje Sarajevo kao destinaciju za posjetu tokom 2014. godine. Prošla godina je bila najuspješnija turistička godina do sada, a sudeći prema prvim danima ove, imaćemo novi rekord.
U samom srcu starog dijela Sarajeva, na Baščaršiji, smo zatekli veliki broj stranih turista, a svi će kućama ponijeti pozitivne utiske iz našeg glavnog grada. Insistirali smo da budu iskreni pri navođenju negativnih iskustava tokom posjete Sarajevu, ali nismo dobili niti jednu zamjerku, osim nedostatka snijega.
Pored kulturne i religijske raznolikosti, bosanska kuhinja ostavlja poseban dojam na turiste. Nije teško pogoditi koje ih je jelo posebno dojmilo, a to su ćevapi.
Česte su optužbe da lokalni trgovcima turistima nude rekvizite po mnogo višim cijenama nego Sarajlijama, pa smo se željeli uvjeriti na licu mjesta. Dres reprezentacije BiH je za mene bio 20 KM, a jedan naš sagovornik iz SAD-a je nešto kasnije pitao za cijenu istog artikla. Za Lukea je dres reprezentacije također koštao 20 KM.
Pozitivni utisci koje turisti nose iz našeg glavnog grada su najbolja preporuka i promocija zemlje, koja rezultira još većom posjetom i u konačnici većom zaradom. Vrijeme je da BiH prestane biti zemlja prepoznatljiva po posljednjem ratu, već zemlja prepoznatljiva po raznolikosti kultura, religija, arhitekture, kuhinje, ali prije svega ljubaznih i gostoljubivih ljudi.
Novinar: Nedim Pobrić
Snimatelj: Alen Alilović
Montaža: Ermin Ljumić