6.5.2017. 17:28
0
Ovo je najskuplji grad za ljubav na cijelom svijetu
Nigdje na svijetu vas izlazak sa potencijalnim doživotnim partnerom neće koštati kao u Cirihu, koji je drugu godinu zaredom zauzeo prvu poziciju kada je u pitanju najskuplji izlazak, prema računici “Deutsche Bank”.

Izlazak u Cirihu, bankarskom centru Švicarske, košta oko 195,90 dolara, navodi se u posebnom izvještaju “Deutsche Bank”, i dodaje da u izlazak mogu biti uračunati troškovi taksi prevoza, večere za dvoje, bezalkoholnih pića, karte za bioskop i nekoliko piva, prenosi “B92“…
 
Iz tog razloga, Džim Rid i Sukanto Čanda iz “Deutsche Bank” savjetuju stanovnike ovog grada da svoje bolje polovine biraju pažljivo i da stupaju u brak mladi, jer će tako imati manje izdatke.

Pored Ciriha, najskuplji gradovi na svijetu za izlaske parova su Oslo, Tokio, Amsterdam, New York, Brisel, London, Sydney, Pariz i Hong Kong. Cilj ovog istraživanja je da se stekne uvid da li se kurs prilagođava ili ne velikim razlikama u cijeni, kao što konvencionalna ekonomska teorija predviđa da bi trebalo.

Prvo mjesto na ovoj listi trebalo bi da investitorima i budućim ljubavnicima pruži uvid da jak kurs jedne zemlje znači “paprene” cijene za njihove evropske susjede.

Pariz se na ovoj listi nalazi na 17. mjestu, a od 47 gradova na listi, najmanje košta izlazak u Kuala Lumpuru, Džakarti i Manili. Pet piva i dvije pakle cigareta najskuplji su i Oslu i Melbourneu, gdje koštaju 75 dolara, što je za 119 posto skuplje nego na Menhetnu, dok je Auckland na trećem mjestu sa 104 posto. Isti proizvodi, najeftiniji su u Češkoj i Južnoj Africi.

(Merima Druškić)

 
0
Source.ba komentari
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.