27.12.2019. 11:14
0
Brzim hodanjem do zdravlja i vitkosti
Svakodnevne šetnje možete dodatno produžiti tako da se ne vozite autobusom ili autom ako nije nužno potrebno. Kada želimo smršati, obično krećemo na dijetu i u teretanu, ali često zaboravljamo da i obično hodanje daje jednake rezultate ako mu se pravilno pristupi. Za najbolje rezultate preporučuje se držanje postavljenog rasporeda hodanja i brojač koraka, koji se može besplatno preuzeti kao aplikacija na mobilnom telefonu.

Brzo hodanje ne košta i ima brojne prednosti za zdravlje pojedinca, a možete ga upražnjavati u svako doba godine, dok se zimi posebno preporučuje zbog toga što ovo godišnje kada se u organizam unosi više hrane, a i važno je pokrenuti se iz toplog doma. Evo zašto je dobro prepustiti se ovoj fizičkoj aktivnosti svakoga dana.


Pomaže u regulisanju tjelesne mase

Brzo hodanje je efikasan način za skidanje viška kilograma ili održavanje postojeće tjelesne mase. Ono pomaže i u razgibavanju cijelog tijela. Šetnja od šest kilometara na sat sagorijeva 240 do 350 kalorija, zavisno o vašem tempu hodanja.

Poboljšava sveukupno zdravlje
Istraživanja su pokazala da uklapanje redovne vježbe u svakodnevicu poboljšava sveukupno zdravlje pojedinca. Prihvatite li se brzog hodanja, mogli biste primijetiti kako vam se povećava nivo dobrog holesterola, a smanjuje nivo lošeg holesterola. Ovaj tip fizičke aktivnosti smanjuje i krvni pritisak, te smanjuje rizik od dobijanja dijabetesa tipa 2.


Smanjuje stres

Jedna brza šetnja dnevno smanjiće nivo svakodnevnog stresa. Odvojite se od okoline i situacija koje vam izazivaju najveći stres i opustite se brzim hodom. Tokom žustre fizičke aktivnosti poput brzog hodanja ispuštaju se endorfini koji opuštaju cijeli organizam te zbog kojih ćete se osjećati smirenije i sigurnije.


Jača mišiće i kosti

Redovno prepuštanje brzom hodanju jača gornji i donji dio tijela, osnažuje mišiće i kosti. Snažnije tijelo nam omogućava da kvalitetnije obavljamo svakodnevne zadatke te da budemo produktivniji.

Pomaže vam biti u top formi - potpuno besplatno
Ako želite doći u top tjelesnu formu, a ne želite trošiti novac na teretanu - brzo hodanje je izvrstan način da ostvarite svoje ciljeve. Ova aktivnost vam omogućava da istražujete nova mjesta i krajeve - pješice.

Povrh svega, odaberete li brzo hodanje do posla umjesto korištenja javnog prevoza ili autombila, ne samo da ćete poboljšati svoju fizičku spremu, nego ćete i uštedjeti značajan novac, prenose nezavisne.


Koliko brzo treba hodati?

Ne zaboravite da pri brzom hodanju broj koraka nije isti za sve - neki prave veće, neki manje korake. Važno je samo da trening prilagodite vlastitom stilu. Sljedeće smjernice mogu vam pomoći tako da znate odrediti hodate li dovoljno brzo.

* Manje od 70 koraka u minuti - za zdrave ljude, ovo nije nikakav trening, toliko koraka je normalno za pacijente koji se oporavljaju od srčanog udara.

* 71 - 90 koraka u minuti, 3-4 km/h - preporučuje se srčanim bolesnicima koji treba da izbjegavaju velike fizičke napore.

* 91 - 110 koraka u minuti, 4-5 km/h - ovo je dobar ritam hodanja, prilagođen svakom zdravom čovjeku.

* 111 - 130 koraka u minuti - ovo je odličan ritam koji daje optimalne rezultate, ako ga možete pratiti.


(Admir Oručević)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.