9.8.2022. 19:34
0
Kakav uticaj ima kafa na mozak potrošača?

Ako želite da uštedite novce, trebalo bi da izbjegavate kofein prije slijedećeg odlaska u kupovinu jer to može da utiče jedno na drugo.
Tako je bar pokazalo novo istraživanje, u kom je zaključeno da ispijanje kafe prije odlaska u kupovinu može da podstakne impulsivnije trošenje.

Istraživanje je objavljeno u „Journal of Marketing“, a pokazalo je i da to može da utiče i na vrstu potrošnje, budući da su istraživači otkrili da ljudi koji vole da piju kafu, više novca „bacaju“ na hedonističke stvari poput luksuznih odmora ili, na primjer, skupih svijeća, piše Metro, prenosi Večernji.hr.

Istraživači su posmatrali navike potrošnje ljudi kojima je dato piće prije ulaska u tržni centar što je uključivalo kofein, piće bez kofeina i vodu.

Rezultati su pokazali da je grupa koja je konzumirala kofein, potrošila znatno više novca i kupila veći broj artikala, od onih koji su pili piće bez kofeina ili vodu.

Utvrđeno je i da su oni koji nisu pili kafu, novac trošili na razumnije stvari poput hemijskih olovaka, papira ili kuhinjskog pribora.

Ključni zaključak bio je da su istraživači primjetili da kafa čini kupce energičnijima i da je to uzbuđenje učinilo pojedince svjesnijima zadovoljstva koje mogu da dobiju od određenih artikala.

„Kofein, kao snažan stimulans, oslobađa dopamin u mozgu, što uzbuđuje um i tijelo. To dovodi do višeg energetskog stanja, što zauzvrat pojačava impulsivnost i smanjuje samokontrolu. Kao rezultat toga, unos kofeina dovodi do impulsivnosti pri kupovini u smislu većeg broja kupljenih artikala i veće potrošnje“, objasnio je jedan od istraživača.

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2022, Source d.o.o.