29.10.2024. 9:37
Mnogi vozači ovo rade kada dođe hladnije vrijeme, ali u Njemačkoj je to strogo zabranjeno
Ovo pravilo regulisano je u njemačkom Zakonu o drumskom saobraćaju pod naslovom "Zaštita okoline, zabrana vožnje nedjeljom i praznikom", gdje se navodi da je potrebno smanjiti buku i emisiju izduvnih gasova. Takođe je zabranjen rad motora u stanju mirovanja.

Kako temperature padaju i stiže hladnije vrijeme, vozači se sve češće suočavaju s izazovima poput struganja zaleđenih stakala rano ujutro.

Mnogi u tim trenucima instinktivno uključuju grijanje u automobilu kako bi se vozilo brže zagrijalo i odledilo stakla. Ali, uprkos niskim temperaturama, u Njemačkoj vrijedi zabrana grijanja automobila kada nije u pokretu, koju je nužno poštovati jer u suprotnom prijete visoke novčane kazne. U određenim situacijama, grijanje mora da ostane isključeno.

U auto školama, osim saobraćajnih znakova i pravila, učimo i osnovne stvari o automobilu, ali mnogi vlasnici tek nakon položenog ispita uče sve dodatne zakonske obaveze koje moraju da poštuju.

To uključuje i ono što smete da imate u automobilu, ali i pravila korišćenja vozila koja nisu uvijek intuitivna, poput ove zabrane grijanja uprkos hladnoći, izvještavaju njemački mediji.

Na primjer, tokom hladnih jutara kada se stakla zalede, mnogi pokreću automobil i uključuju grijanje kako bi ubrzali odleđivanje. Ali, upravo je taj čin zabranjen njemačkim zakonima.

Čak i ako se nađete u dugoj saobraćajnoj gužvi ili stojite na parkingu, grijanje automobila mora da ostane isključeno, piše „Fenix Magazin“.

Ovaj zahtiev regulisan je u niemačkom Zakonu o drumskom saobraćaju pod naslovom “Zaštita okoline, zabrana vožnje nedieljom i praznikom”, gdje se navodi da je potrebno smanjiti buku i emisiju izduvnih gasova. Takođe je zabranjen rad motora u stanju mirovanja.

Ako se pravila ne poštuju, kazna iznosi 80 eura, prema njemačkim medijima.

Čak i na privatnom posjedu, mnogi bi mogli da misle da su izuzeti iz ovih pravila. Ali, prema državnom zakonu o kontroli emisija, zabranjen je svaki nepotreban rad motora, bez obzira na to gdje se automobil nalazi, prenosi City Magazine.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

TECHNOMANIA
Source.ba-sva prava pridržana