Osim opoziva, proizvođači automobila provode i servisne kampanje (TSB) koje se zvanično ne prijavljuju bezbjednosnim tijelima i obično se sprovode diskretno tokom rutinskih posjeta ovlaštenim servisnim centrima.
Evropski sistem Safety Gate izdao je 2024. godine ukupno 249 opoziva za 41 automobilsku marku, što je uticaDa li znate koja marka je najgore prošla?
Osim sistema Safety Gate, sada se koriste i podaci njemačke Savezne uprave za motorna vozila, koja je u 2024. godini objavila čak 387 opoziva, pokrivajući 258 modela (44 marke), Alo.
Opozivi nisu bili ograničeni na novije modele, već su uključivali i neka vozila starija od deset godina, a u pitanju su zvanične mere koje su proizvođači automobila zakonski dužni da pokrenu nakon što otkriju da njihova vozila mogu predstavljati rizik za bezbjednost, zdravlje ili okolinu, prenosi Jutarnji.hr
Osim opoziva, proizvođači automobila provode i servisne kampanje (TSB) koje se zvanično ne prijavljuju bezbjednosnim tijelima i obično se sprovode diskretno tokom rutinskih posjeta ovlaštenim servisnim centrima.
U 2024. godini, kao i prethodne godine, Mercedes-Benz bio je najaktivniji proizvođač u evropskom sistemu Safety Gate po broju prijavljenih opoziva – ukupno 24 kvara koji su uticali na 23 modela.
Slijedili su BMW sa 23 i Citroen sa 15 opoziva, a dalje idu Ford (13), VW (12), Opel (12), Leksus (12), Pežo (11) i Tojota (11).
Osim opoziva, proizvođači automobila provode i servisne kampanje (TSB) koje se zvanično ne prijavljuju bezbjednosnim tijelima i obično se sprovode diskretno tokom rutinskih posjeta ovlaštenim servisnim centrima.
U 2024. godini, kao i prethodne godine, Mercedes-Benz bio je najaktivniji proizvođač u evropskom sistemu Safety Gate po broju prijavljenih opoziva – ukupno 24 kvara koji su uticali na 23 modela.
Slijedili su BMW sa 23 i Citroen sa 15 opoziva, a dalje idu Ford (13), VW (12), Opel (12), Leksus (12), Pežo (11) i Tojota (11).