Bakir Hadžiomerović: "Nije mi cilj zauzeti direktorsku poziciju već napraviti ozbiljne promjene u FTV-u"
Upravni odbor Federalne televizije imenovao je Bakira Hadžiomerovića za generalnog direktora ove medijske kuće. Hadžiomerović je bio najbolje rangirani kandidat i dobio je jednoglasnu podršku.
Za odluku je saznao iz medija i očekuje da bude službeno obaviješten o tome, a plan koji namjerava realizirati prezentirao je ranije članovima UO FTV-a i bit će spreman detaljnije govoriti kad stekne bolji uvid u stanje unutar same Federalne televizije.
- Plan smo pravili na osnovu šturih informacija, ne samo ja već jedan tim ljudi koji će zajedno sa mnom pokušati da tu televiziju vrati na pravi put. Tako da mislim da je još uvijek rano govoriti detaljnije, pogotovo što sam i ja za ovu informaciju saznao iz medija. U svakom slučaju, Federalna televizija treba da bude ono što je nekad bila – medijski lider, predvodnik pozitivnih medijskih procesa, da bude firma koja će razvijati jak informativni program, ali i sve druge produkcije, dokumentarni i igrani program, da ne govorimo o obrazovnom i dječijjem programu – kazao je Hadžiomerović za “Avaz”.
Dodaje da ima tim saradnika, jer mu nije cilj zauzeti direktorsku poziciju, već napraviti ozbiljne promjene koje su u FTV-u neophodne. U komentarima na prvu vijest njegov izbor javnost povezuje s izjavom premijera FBiH Nermina Nikšića koji je u aprilu izjavio da bi volio da na čelu FTV-a bude Hadžiomerović.
- Nemam poseban komentar, kao što nisam imao ni onda kada je premijer Nikšić dao tu izjavu. Ovdje je bilo važno da je konkurs bio otvoren, da je bilo više kandidata, Upravni odbor je taj koji donosi odluku. Svi smo obavili intervjue i na osnovu intervjua, plana i ostalih stvari ljudi su donijeli procjenu. Više se ne bih osvrtao na to, jer uvijek će biti komentara ovakvih i onakvih. Siguran sam da će se u vrlo kratkom roku vidjeti kako FTV treba da izgleda. Tu najmanje mislim na informativni program, jer svi se tim bave. Ova firma mora da ispuni svoje uvjete iz licence Regulatorne agencije za komunikacije, a to je da ima ujednačen razvoj svih programa – dodaje Hadžiomerović.