Poznati trgovački lanac postao prvi koji je pokrenuo uslugu na TikTok Shopu: Sve rasprodao za nekoliko minuta
Lidl je postao prvi supermarket koji je pokrenut svoju uslugu putem TikTok Shopa - odnosno rasprodaje proizvoda u nekoliko minuta.
Diskontni supermarket rekao je da je prodao 3.000 paketa visokoproteinskih proizvoda u samo 18 minuta.
Prema Lidlu, paketi od pet funti (oko 6 eura) bili su sastavljeni od proizvoda koji bi koštali više od 30 funti za kupovinu u trgovini.
Paketi su sadržavali proizvode kao što su IronMaxx protein sirutke u prahu i Belbake proteinsku mješavinu za palačinke.
Uz njih su došli i kuponi za članove Lidl Plusa, kao i peškir od mikrovlakana marke Lidl.
"Prodavci na malo već otkrivaju da je TikTok trgovina izvrstan način za dostizanje novih kupaca", rekla je Hannah Walley, šefica odjela za medije Kantar Insights UK and Ireland za The Grocer.
Podaci pokazuju da potrošači stvarno žele istraživati kupovinu putem aplikacije - 46 posto korisnika spremno je isprobati TikTok trgovinu ili je već kupovalo putem njega, dodala je ona.
"Platforma je možda još uvijek mlada, ali Lidlov potez da bude prvi je pametan - sada nije vrijeme da robne marke i trgovci na malo propuštaju ovu rastuću priliku", rekla je Walley.